leuk om eens gezien te hebben...
vond er alleen geen bal aan..misschien te veel van voorgesteld..
het begon al met verslapenzou helpen met opbouwen bij jeroen en nick..
al met al om 11 uur thuis weg gereden naar utrecht normaal 45 minuten nu 2 uur..a27 afgesloten ...
ik als chauffeur weet altijd wel de weg binnen door ..en ja komen bij de oprit..viaduct afgesloten ..verder binnendoor.
in utrecht aangekomen staan daar veel mini's en MINI's geparkeert..dit is wel leuk..
voor de rest stinkt het naar de pis en naar overjarige frituurvet...
ff bij jeroen en nick staan te buurten ff wat rond gelopen en met inimini en ukkie staan te buurten en weer lekker naar huis....
ff lekker uiteten en thuis lekker op de bank gekropen en lekker ff film gekeken..
wel jammer dat ik nu nog steeds texpert niet heb ontmoet...zijn al vaak samen op de zelfde plek op de zelfde tijd geweest en nog nooit elkaar ontmoet..
tex volgende x beter
maar niet meer in utrecht
groetjes
pjé
p.s.
moet nu wel gespot zijn met onze ge(i)le mini
Laatst gewijzigd door pje en daan op 30 jul 2006, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie ik daar een gele MINI met kop en schouders boven de Marcos en Innoceti uitsteken??? (Dame in het gele shirt wilde blijkbaar ook perse op de foto.... )
Nadat we mini hadden gepoetst en daarna ons zelf in de tobbe hadden gegooid kwam Benno aanzetten voor een vers bakkie
Al gauw op weg naar de Shell en daar stonden Robert en Omar al te wachten met hun bolides. Zag er zo gezellig uit dat spontaan een andere mini stopte en wat vraagjes stelde over de cabrio
Fluks naar Utrecht en daar nog een aantal kornuiten gespot en mee gebabbeld. Langs de classics gelopen en net voor de regen weer huiswaarts gekeerd. Altijd leuk om de classics in vol ornaat te zien. Zelf dacht ik dat we de camera vergeten waren, maar dat bleek dus niet zo