Laat maar iet weten als je iets hebt gevonden he, dan zullen we is gaan keuren
PW CooperD, VERKOCHT!!!!
- NicoJ
- Mod virus alert!

Bericht
Jajah, dat slaagt dik tegen..
veel mensen die willen ruilen, of willen komen zien gewoon just for fun..
Jah, juist een bod gehad van een handelaar, 14000€
als ik mijn prijs niet krijg gaan deze zeker niet weg hoor..
Mjah, misschien met der tijd komt er wel een goede koper, geduld hebben is de boodschap zeker
veel mensen die willen ruilen, of willen komen zien gewoon just for fun..
Jah, juist een bod gehad van een handelaar, 14000€
als ik mijn prijs niet krijg gaan deze zeker niet weg hoor..
Mjah, misschien met der tijd komt er wel een goede koper, geduld hebben is de boodschap zeker
- NicoJ
- Mod virus alert!

Bericht
Hopelijk vind ik snel een koper
cheers
Ik hoop het, want ik heb juist een Works R56 in Pw gevonden, volledig works in zijn hart en exterieursmetje schreef:die prijs moet je kunnen halen, heb de mijne ook voor ongeveer die prijs verkocht met 32.000km maar wel met schuifdak en lederen interieur
Hopelijk vind ik snel een koper
cheers
- NicoJ
- Mod virus alert!

Bericht
Okee,
even korte update en foto'stje langs mijn kant..
Ik heb de afgelopen week mijn mini op allerhande manieren proberen te verkopen, maar of het lukt is iets anders..
Duss, ik hem gewoon zelf zolang ik geen nieuwe eigenaar voor hem vind, en zo blijft het modden maar voortgaan !
Hier nog een foto'tje, ik wist dat het ging sneeuwen vanacht dus heb ik hem maar eens buiten laten slapen

Dus, mijn projectje blijft verder gaan
even korte update en foto'stje langs mijn kant..
Ik heb de afgelopen week mijn mini op allerhande manieren proberen te verkopen, maar of het lukt is iets anders..
Duss, ik hem gewoon zelf zolang ik geen nieuwe eigenaar voor hem vind, en zo blijft het modden maar voortgaan !
Hier nog een foto'tje, ik wist dat het ging sneeuwen vanacht dus heb ik hem maar eens buiten laten slapen

Dus, mijn projectje blijft verder gaan
- NicoJ
- Mod virus alert!

Bericht
Kheb vandaag wel leuk nieuws gehad, mijn lokale autohandelaar heeft een mooie aanbieding voor moi, maar hij gaat nog zien..
Het gaat over een Mini Cooper S van 2006 is DS full option, incl navi, panoramisch dak,..
echt een prachtwagen
en slecht 30000 km..
Dus dit een zeer mooie aanbieding!
Hij gaat zien of we gewoon kunnen ruilen, en dan ga ik proberen mijn velgen nog eraf te krijgen
cheers!
Het gaat over een Mini Cooper S van 2006 is DS full option, incl navi, panoramisch dak,..
echt een prachtwagen
en slecht 30000 km..
Dus dit een zeer mooie aanbieding!
Hij gaat zien of we gewoon kunnen ruilen, en dan ga ik proberen mijn velgen nog eraf te krijgen
cheers!
Onze sponsors