marss
Hallo mijn naam is Sjors (it's a girl)
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
volgens de fokster is het nu meer droogzwemmen dan lopen Marcel, maar over een paar dagen moeten ze het wel door hebben denk ikmarss schreef:Echt te grappig!! Kunnen die beestje wel lopen op die kleine pootjes![]()
marss
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
kom wel eens is met Sjors bij je langs Ida, dan nog maar eens vragen aan Rick of die op een cavia lijktBlont-007 schreef:Zooooooooooooooooooo snoezig,
Rick roept net, het lijken wel cavia's
gr.
floris
- karretje
- Bijna verslaafd

Bericht

Ohhh, wat een scheetje!!
Die voetjes................zucht...dit moet je einglijk niet aan mij laten zien.
We hebben ook jaren een hond gehad , maar vanwege de drukte beginnen we er niet meer aan..............maar dit...
:

Ohhh, wat een scheetje!!
Die voetjes................zucht...dit moet je einglijk niet aan mij laten zien.
We hebben ook jaren een hond gehad , maar vanwege de drukte beginnen we er niet meer aan..............maar dit...
MINI...................................The best there is.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zo het is al weer een tijdje geleden dat ik wat foto's van Sjors heb geplaatst
Sjors wordt aankomende dinsdag 3 weken oud en groeit als kool, het lopen beginnen ze nu een beetje te ontdekken dus over een paar dagen zullen ze op onderzoek gaan in het huis van de fokster.
Onderstaand wat foto's van Sjors, de definitieve keuze is nog niet gemaakt maar zal niet lang meer duren

gr.
floris
Sjors wordt aankomende dinsdag 3 weken oud en groeit als kool, het lopen beginnen ze nu een beetje te ontdekken dus over een paar dagen zullen ze op onderzoek gaan in het huis van de fokster.
Onderstaand wat foto's van Sjors, de definitieve keuze is nog niet gemaakt maar zal niet lang meer duren

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zo weer even een berichtje van onze pup Sjors.
Gisteren is de fokster begonnen met het geven van vast voedsel in plaats van de moedermelk die de moeder geeft.
Zo te zien waren ze er niet helemaal over te spreken en waren ze blij dat hun moeder der pootje maar weer even optrok om te drinken
Aanstaande zondag gaan Cin en ik kijken en hoop een paar mooie foto's te schieten van onze toekomstige pup

gr.
floris
Gisteren is de fokster begonnen met het geven van vast voedsel in plaats van de moedermelk die de moeder geeft.
Zo te zien waren ze er niet helemaal over te spreken en waren ze blij dat hun moeder der pootje maar weer even optrok om te drinken
Aanstaande zondag gaan Cin en ik kijken en hoop een paar mooie foto's te schieten van onze toekomstige pup

gr.
floris
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He Floris,
De pootjes zijn nu langer dan hun buikjes.
Nu kunnen ze tenminste lopen.
Ze zien er echt leuk uit.
Heel veel plezier Zondag.
Annet
De pootjes zijn nu langer dan hun buikjes.
Nu kunnen ze tenminste lopen.
Ze zien er echt leuk uit.
Heel veel plezier Zondag.
Annet

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
kwam nog een leuk filmpje tegen van een franse bulldog die zichzelf voor het eerst in de spiegel ziet.
Kan niet wachten tot Sjors bij ons thuis is, kunnen we ook zulke hilarische filmpjes gaan maken!!!
gr.
floris
Kan niet wachten tot Sjors bij ons thuis is, kunnen we ook zulke hilarische filmpjes gaan maken!!!
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hoe bedoelje een flut*
dit is een killer
gr.
floris
gr.
floris
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
En waar op de bank moet jij nou zitten??? Op de grond ervoor? 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MiniBeardie
- Be Mini

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zo weer even een kleine update van mijn pup Sjors.
Sjors wordt aanstaande dinsdag al weer 5 weken oud, volgende week zullen ze de eerste enting krijgen en mogen ze vrij lopen in het huis en de achtertuin.
Vanaf dat moment zullen ze dus ook de andere 5 teefjes lastig gaan vallen, zoals kleine pups dat goed kunnen.
aanstaande zaterdag ga ik weer effe kijken en hoop ze dan zelf vast te kunnen houden

gr.
floris
Sjors wordt aanstaande dinsdag al weer 5 weken oud, volgende week zullen ze de eerste enting krijgen en mogen ze vrij lopen in het huis en de achtertuin.
Vanaf dat moment zullen ze dus ook de andere 5 teefjes lastig gaan vallen, zoals kleine pups dat goed kunnen.
aanstaande zaterdag ga ik weer effe kijken en hoop ze dan zelf vast te kunnen houden

gr.
floris
Onze sponsors