Ooooooo krijg zin om te dansen!!!! Mss kunnen we het combineren met je housewarming!! Ik moet dit zien!!!!
gaaf is dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr, PC
Is een dealPretty Cooper schreef:![]()
![]()
![]()
, thanks!
Ooooooo krijg zin om te dansen!!!! Mss kunnen we het combineren met je housewarming!! Ik moet dit zien!!!!
gr, PC
O leuk, goed plan!!!Jurgen schreef:Is een dealPretty Cooper schreef:![]()
![]()
![]()
, thanks!
gr, PCKzal tijdens de houswarming ff met je naar brussel rijden, is toch niet zo ver vanaf. Ik zal nog eens gaan filmen met de HD camera.
Jurgen schreef:Ja die trap, dat is de aanzet geweest voor mijn trap thuis he
Als ik dat zie moet ik meteen denken aan de lightshow in HongKong! Blijft een raar gezicht om gebouwen van 100 a 200 meter te zien knipperen!Pretty Cooper schreef:![]()
![]()
![]()
, thanks!
gr, PC
Leuk toestelGeoBem007 schreef:Sinds gisterenavond apetrotse eigenaar van een Canon EOS 450D. De kit met de EF-S 18-55mm IS en de EF-S 55-250mm IS lenzen.
Ben een superbeginner hierin, ken er zo goed als weinig van maar het doet al deugd dat je zo al meteen enkele leuke kiekjes kan schieten!
Hij had wat leuk speelgoed mee.. (Foto is wel niet echt goed, moet nog wat stabieler leren staan/hurken/..)
Helaas moet ik eerder mijn vakken studeren dan fotografie, maar ik kan al haast niet meer zonder het toestel
Onze sponsors