Dat is heel erg kl*te, man!
Gelukkig heb je zelf alleen materiële schade en is alleen je auto dood!
Het siert je dat je voor een beestje bent uitgeweken!
Maar als kattenliefhebber en ex-PW-eigenaar zou ik niet weten wat ik in jouw situatie had gedaan; uitwijken of...
Heel veel succes met je verzekeraar en keuze van je volgende auto.
Heel erg zonde, maar het belangrijkste is dat je er zelf heelhuids uit bent gekomen. Een auto kan wel weer vervangen worden.
Gewoon weer voor een mooie MINI gaan hoor. Golf, A3 en 1-serie zijn stuk voor stuk mooie en goede auto's, maar toch allemaal een stuk saaier om te zien en om te rijden dan een MINI. En zo'n leuke club ga je bij geen enkel ander merk vinden . Succes met de afhandeling!
Dude ... Da's nu al de tweede mini in korte tijd die total loss is door een kat te ontwijken . Gevaarlijke beesten ...
Succes met de afhandeling, mijn voorstel, ga eens naar het autosalon of doe wat proefritjes. Je zal al snel weten wat je zelf wil
Volvo C30 vind ik er persoonlijk ook leuk uitzien, zeker met wat mods ...
ik heb ook zo eens een duif proberen ontwijken met mijn vorige auto, los de graskant in..
laatste keer dat ik dat heb gedaan, nu ga ik niemeer opzij als ik de ruimte niet heb..
Pff flut* zeg, wel goed dat je zelf niets voor hebt natuurlijk.
Katten op straat moet je altijd zo hard voor opletten. Ookal denk je van ik ga er toch niet voor uit te wegen, in het heetst van de strijd nemen je reflexen het toch van je over hoor.