ps: nu nog ne vette uitlaat..

Gr.Mario
Das 007-TOY.. Kdacht wel dat ze vrienden (of zelfs familie?) waren..GregBem schreef:Euhm... ik ben ff niet mee... Had nu iemand anders die nummerplaat niet?![]()
Weet niet hoe hij heet maar dieje kerel met zijnen R53JCW die nu ook een R56 JCW heeft??
Ben jij dat of heb je gewoon geluk dat hij zijn plaat heeft ingeruild? lol![]()
Vette kart verder... denk alleen niet dat uw voorste nummerplaat lang gaat meegaan
Ok dat verklaart alles lolFastToy schreef:thx allemaal!
Ja, wat betreft die nr.plaat. De Wannes is familie van me, ik heb die plaat overgenomen.
rrrr...Jurgen schreef:Is je dealer niet vanavondt in herent? Heb je MINI daar zien staan toen ik de mijne ging binnen doen.
I know, Merel is dan ook de enigste reden dat ik daar blijf, want de werkplaats ginder...GregBem schreef:rrrr...Jurgen schreef:Is je dealer niet vanavondt in herent? Heb je MINI daar zien staan toen ik de mijne ging binnen doen.30min langer rijden en ge hebt veel betere service... hahahaha
Merel is wel een leuke madam
NeeTiswa schreef:Is dat 'maar' 17"? Lijkt veel meer te zijn, komt misschien door de rand van de velg. Heb je hem alleen maar verlaagd met een sportonderstel? Ook dat oogt weer meer....
Normaalgezien moet je dat overal betalen... soms valt er wat te onderhandelen eJurgen schreef:I know, Merel is dan ook de enigste reden dat ik daar blijf, want de werkplaats ginder...GregBem schreef:rrrr...Jurgen schreef:Is je dealer niet vanavondt in herent? Heb je MINI daar zien staan toen ik de mijne ging binnen doen.30min langer rijden en ge hebt veel betere service... hahahaha
Trouwens Greg moet je bij jullie betalen voor een vervangwagen? (als jouw auto binnen is)
Ja bij ons was dat vroeger nooit zo, maar opeens moest dat betaald worden... 70euro per keer. En dan was ik nog zo goed om telkens de verreden naft terug bij te tanken... En sinds kort moeten ook alle facturen bij afhaling betaald worden. 25 jaar klant nee dat is geen referentie... f**kGregBem schreef:Normaalgezien moet je dat overal betalen... soms valt er wat te onderhandelen eJurgen schreef:I know, Merel is dan ook de enigste reden dat ik daar blijf, want de werkplaats ginder...GregBem schreef:
rrrr...30min langer rijden en ge hebt veel betere service... hahahaha
Trouwens Greg moet je bij jullie betalen voor een vervangwagen? (als jouw auto binnen is)
Onze sponsors