@quattro das nog eens een leuke vakantie. Wel foto's maken he! Lijkt mij ook geweldig om daar eens heen te gaan. En nog bedankt voor je pm
Kamiel z'n Dark silveren Cooper S(R53)
- kamiel
- Be Mini

Bericht
verlaging zal rond de 3cm worden, echt veel lager heb ik ook geen trek in, ik heb nu al problemen met bepaalde drempels.
het trouwens geen setje koni's geel wat er onder komt, maar koni's sport, schijnt toch een andere schokdemper te zij, ik ben erg benieuwd!!
het trouwens geen setje koni's geel wat er onder komt, maar koni's sport, schijnt toch een andere schokdemper te zij, ik ben erg benieuwd!!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nog niet helemaal wakker che ??
Die maandag heb ik vrij dus komt helemaal goed. Kan je wel helpen met overtuigen hoor. Desnoods ga je even rijden met haar in mijn auto
Moet je me wel nog ff een keer je adres sturen voor alle zekerheid. Heb het nog wel wergens opgeslagen meen ik .....
Die maandag heb ik vrij dus komt helemaal goed. Kan je wel helpen met overtuigen hoor. Desnoods ga je even rijden met haar in mijn auto
Moet je me wel nog ff een keer je adres sturen voor alle zekerheid. Heb het nog wel wergens opgeslagen meen ik .....
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bas, het is zondags hoor en das de 28-ste !!!! Ik mail het adres nog.
vgl mij heeft Kamiel de slaap nog nie uit !!
kwiebje schreef:Nog niet helemaal wakker che ??
Bas, het is zondags hoor en das de 28-ste !!!! Ik mail het adres nog.
vgl mij heeft Kamiel de slaap nog nie uit !!
Onze sponsors