Kuijt Stickersbakkie: Clear 3d remlicht
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb de velg inmiddels ook gemaakt. De remklauw is niet van mij, maar wel handig gejat.
Pics:

Is ie een beetje oke?
Pics:

Is ie een beetje oke?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Edit: Heb een plaatje gevonden:

Sorry John voor het off-topic
Was ook mijn ontgroening op het gebied van velgen. Ik heb eerst een cirkel gemaakt en daar dwars op een kromming (2x), deze trek je de cirkel rond (follow me) en toen op ik boven de velg één figuur gemaakt met de twee verschillende velggaten. Deze met draaien x5 gedaan en toen heb ik die figuren met push/pull door de golvende cirkel getrokken. Dit alles intersecten en de gum over de te verwijderen delen halen. Hoop dat het enigzins duidelijk is?Fred schreef:Heb alleen nooit begrepen hoe je een velg maakt in sketchup ... Begin je met een spaak en dan kopiëren ofzo?
Edit: Heb een plaatje gevonden:

Sorry John voor het off-topic

- Kuijt
- Mod virus alert!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus wie wil als eerste een 3D model als avatar? Kan zich vanaf heden melden bij henkietenk!!!
Wellicht de MINI van Berthil als eerste...?
henkietenk schreef:Pff, dan ga ik het wel erg druk krijgen met al die fratsen die iedereen op de auto plemptKuijt schreef: Straks aan Berthil voorstellen of ie alle avatars in 3d wil laten draaien....
Kan dus best! 9 van de 10 keer dat ik thuis kom zit Henkie GTA spelen achter z'n PC.Berthil schreef:Héééél erg druk
Dus wie wil als eerste een 3D model als avatar? Kan zich vanaf heden melden bij henkietenk!!!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bokkel*lMini Poeper schreef:henkietenk schreef:Pff, dan ga ik het wel erg druk krijgen met al die fratsen die iedereen op de auto plemptKuijt schreef: Straks aan Berthil voorstellen of ie alle avatars in 3d wil laten draaien....Kan dus best! 9 van de 10 keer dat ik thuis kom zit Henkie GTA spelen achter z'n PC.Berthil schreef:Héééél erg druk

Onze sponsors