Ik heb net via Ebay een JCW veerpootbrug gekocht.
Ik zat ff te zoeken op het forum en lees verschlilende meningen over de montage ervan. Je kunt bij de dealer moeren kopen voor 30 euro die langer zijn. Maar deze zijn maar 1x te gebruiken, dus als je luchtfilter wil vervangen, moet je weer nieuw schroeven kopen.
Deze topics zijn best oud. Hoe zijn de ervaringen inmiddels?
Wie gebruikt welke moeren?
JCW Strut
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Ik heb dus die dure
Maar die zitten dus op een R50 (niet over luchtfilter, maar over de accubak), dus hoeven niet zo vaak los.
En als ze los zijn geweest ga ik echt geen nieuwe halen, maar gewoon weer vastzetten en inderdaad een druppie locktite.
Als ik de prijs vooraf had geweten had ik de standaard moeren laten zitten.
Groetjes, Ron

Maar die zitten dus op een R50 (niet over luchtfilter, maar over de accubak), dus hoeven niet zo vaak los.
En als ze los zijn geweest ga ik echt geen nieuwe halen, maar gewoon weer vastzetten en inderdaad een druppie locktite.
Als ik de prijs vooraf had geweten had ik de standaard moeren laten zitten.
Groetjes, Ron
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Klopt.. is alleen maar voor het oog.. Trouwens.. over dat loshalen bij het vervangen van je luchtfilter:
Als je gewoon de imbusbout eruithaalt gaat het prima. klap je gewoon die stang ophoog. Is makkelijk te monteren en demonteren. (je moet niet je veerpoten opspannen met de strut
)
Trouwens, bij mij zaten die moeren er gewoon bij (via het groupbuy'tje van Che).
Ar.
Als je gewoon de imbusbout eruithaalt gaat het prima. klap je gewoon die stang ophoog. Is makkelijk te monteren en demonteren. (je moet niet je veerpoten opspannen met de strut

Trouwens, bij mij zaten die moeren er gewoon bij (via het groupbuy'tje van Che).
Ar.
Onze sponsors