thanks!
annick
dat is nu net het probleem... voluit de blower aan en het verdwijnt maar zodra ik de stand weer op automatische airco zet slaat het in enkele minuten weer helemaal dichtkwiebje schreef:je kunt ook aan beide kanten de ramen een heel klein stukje open laten staan. Maar hier beslaan de ramen ook hoor. Gewoon even de motor laten lopen en de voorruitverwarming aan zetten dan is het zo weg.
thanks voor de tips wat betreft airco en rode letters...Che schreef:Annick...weet niet wat jouw Mini doet maar wanneer ik de mijne op automatische airco zet dan gaat de airco zelf ook aan. Ik zet die altijd meteen uit (knopje onder de auto stand)en heb nooit last van beslagen ruiten. In principe kan hij die temperatuur in de winter zonder airco prima regelen.
Tevens kun je 1 keer op het knopje vd vooruit verwarming duwen (die met dat pijltje omhoog)> als het goed is staat ie dan in de automatische ontwasemingstand hetgeen je kunt zien aan het rood knipperende lampje in dat knopje. Hij regelt dan automatisch dat ie zsm ontwasemd wordt.
ps die rode letters leest niet fijn.
... je hebt trouwens ook snel last van beslagen ramen als je de recirculatiestand aan hebt staan.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors