In principe hebben Jannie en ik een nieuw set 17" Bullet velgen (zonder banden) gekocht in de UK.
Wie weet een goedkope methode om de velgen van Worthing, West Sussex naar NL te krijgen?!?
Bij voorbaat dank!
groetjes,
Peter & Jannie
Vier velgen verzenden vanuit de UK naar NL.
- Peter
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even kijken naar een transportbedrijf die langs die plaats komt en dan met de chauffeur een deal maken om goedkoop de velgen mee naar nederland te nemen?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat Henk zegt is een goed idee. Ik zal ook eens even vragen bij Jan de Rijk (kennis). Of dat er misschien iemand van ons bedrijf in de buurt komt een dezer weken.
Het leukste is natuurlijk om ze zelf te gaan halen!
Het leukste is natuurlijk om ze zelf te gaan halen!

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Vier velgen verzenden vanuit de UK naar NL.
Zelf ophalen en gelijk een korte vakantie aan vastplakkenpeter schreef:In principe hebben Jannie en ik een nieuw set 17" Bullet velgen (zonder banden) gekocht in de UK.
Wie weet een goedkope methode om de velgen van Worthing, West Sussex naar NL te krijgen?!?

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Ja, opzich wel een goed idee alleen kunnen die velgen er niet meer bij nadat Jannie AL haar spullen ingeladen heeftwerner schreef:Zelf ophalen en gelijk een korte vakantie aan vastplakken

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Catoo kan je nog wel wat advies geven, als het gaat om het supercompact spullen mee nemenpeter schreef:Ja, opzich wel een goed idee alleen kunnen die velgen er niet meer bij nadat Jannie AL haar spullen ingeladen heeftwerner schreef:Zelf ophalen en gelijk een korte vakantie aan vastplakken.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat wil ik ook wel weten!werner schreef:Catoo kan je nog wel wat advies geven, als het gaat om het supercompact spullen mee nemenpeter schreef:Ja, opzich wel een goed idee alleen kunnen die velgen er niet meer bij nadat Jannie AL haar spullen ingeladen heeftwerner schreef:Zelf ophalen en gelijk een korte vakantie aan vastplakken.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors