Clubspecial 16 juli

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Sander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

17 jul 2006, 20:08

peter schreef:Een F-je is zeker een stuk lichter dan een S? (S weegt 1115kg) Aangezien je met 50pk minder net zo snel was en een stuk later kon remmen. Of heeft dat remmen alleen met je AP's te maken?
Ik rem zeker een stuk harder sinds ik de AP's heb. De F weegt 1050kg dus daar kan ook wat in zitten. Verder ligt het blok achterin (en achterwiel aandrijving) waardoor je net iets sneller door de bocht kan misschien ?
peter schreef:In ieder geval welkom op het forum!
Thanx !

Hier nog een foto van jullie gevonden, hoog "Italian Job" gehalte ;)
Afbeelding
MGF.be forum member
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 20:42

peter schreef:Hij heeft nu een Works GP gekocht om de andere standaard S-jes bij te kunnen houden :mrgreen: .
Hahahaha!! Geweldig!

Leuk vond ik van Hans dat hij heel enthousiast naar me toe kwam toen ik na de heat mijn auto parkeerde. Hij vertelde dat hij zich nogal "druk" had gemaakt over de manier waarop ik bochten nam en de achterkant eens lekker liet slingeren. Hij zat erop te wachten tot ik 180 graden gedraaid zou staan. Gelukkig ken ik mijn auto beter dan de auto mij. Ik vond het ontzettend tof! Jammer dat het zo loei-druk was op de baan...

@Sander:
Ik heb meerdere malen op het rechte stuk en in bochten achter MG Fjes gereden. Op de rechte stukken (zul je binnenkort op het filmpje kunnen zien) kom ik met m'n Sje een MG F gewoon voorbij, vrij simpel zelfs. In de bochtjes ligt het er maar net aan wat voor een bestuurder je voor je hebt en hoe druk het op de baan is. Als je zoiets echt zou willen bekijken zou er een MG F en Cooper S met slechts z'n 2 de baan op moeten. Lijkt me trouwens erg gaaf om een keer te proberen! :mrgreen:
Enne, WELKOM hier!!
Afbeelding
Sander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

17 jul 2006, 21:31

CooperS-indiblue schreef:Ik heb meerdere malen op het rechte stuk en in bochten achter MG Fjes gereden. Op de rechte stukken (zul je binnenkort op het filmpje kunnen zien) kom ik met m'n Sje een MG F gewoon voorbij, vrij simpel zelfs. In de bochtjes ligt het er maar net aan wat voor een bestuurder je voor je hebt en hoe druk het op de baan is. Als je zoiets echt zou willen bekijken zou er een MG F en Cooper S met slechts z'n 2 de baan op moeten.
Ik ben het volledig met je eens, (ik heb ook gefilmd) Verder hangt het natuurlijk sterk af van je modificaties:
- je onderstel
- je dempers
- je tuning

De positie op de baan doet ook erg veel merkte ik. Door ongelukkige posities van anderen kun je gemakkelijk voorbij steken maar door ongelukkige positie keus van jezelf komen ze even hard weer voorbij. De ideale lijn is zeker niet altijd ideaal als er een trage wagen voor je rijd.

Maar we hebben uiteindelijk allmaal plezier gemaakt en daar ging het om :mrgreen:
MGF.be forum member
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 jul 2006, 21:48

Prima dag !!

Iedereen was mooi op tijd op de afgesproken plaats waar ik de paddock kaarten en toegangskaarten heb overhandigd. Een erg leuke club weer, met zo'n 12 MINI's.

om 15.05 mochten we dan eindelijk de baan op, en het was wederom genieten, echt genieten, prefect weer ook om eens lekker op het circuit te touren. Ik stond er van te kijken dat ik met mijn cooper toch 2 's'jes voor kon blijven / kwijt rijden.. Dat geeft al snel een nog grotere smile..

Anyway, ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad, en dat iedereen er weer bij is op de volgende clubspecials, ik zal het graag weer organiseren.

Helaas zal de volgende special pas weer volgend jaar zijn denk ik :cry:

Mensen Toppie allemaal !! Leuk ook weer wat nieuwe gezichten gezien te hebben, de man achter svensen, de man en vrouw achter droeftoeter en zela. Helemaal top dat jullie er bij waren.

Ook de S van Swen was cool... Die was al aardig op weg op een look-a-like cooper s gp te zijn.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 21:55

Svensven in actie!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 22:51

Kijk eens wat ik in een PM kreeg van een MGF.be clublid!

Afbeelding

én

Afbeelding
Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

17 jul 2006, 22:53

werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 22:58

Wat was de topsnelheid op het rechte stuk bij julie?
Vorige week bij de circuitraining haalde ik daar 170/175 kmh en dan weer hard in de ankers voor de tarzanbocht :lol:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 23:06

Ik heb als top op het rechte stuk 171 km/h zien staan.
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 23:28

@sander, ik doel ook niet op alle F"jes maar op een paar met een sedan.. donkerblauw die mij flink afsneden.. :evil: weet niet wat voor type MG het was maar hij nam de hele baan inbeslag..(ook op het rechte stuk) en daar baal ik van.. voor de rest was het een top dag :D
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 23:33

Om hem nog beter te maken, een Hans-in-actie-foto!

Afbeelding

Én een kwiebje-in-actie-foto!
Afbeelding
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2006, 23:52

Gaaf die foto :D was wel lachen, dat kleine gele gekke ding van 300kilo ofzo.. :lol: kon mij niet bijhouden.. had echt wel verwacht dat die dingen ervandoor zouden spuiten.. maar nee.
Sander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

17 jul 2006, 23:58

Hans schreef:@sander, ik doel ook niet op alle F"jes maar op een paar met een sedan.. donkerblauw die mij flink afsneden.. :evil: weet niet wat voor type MG het was maar hij nam de hele baan inbeslag..(ook op het rechte stuk) en daar baal ik van.. voor de rest was het een top dag :D
Dat was dan vast en zeker deze:
Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
MGF.be forum member
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2006, 00:03

Haha.. wat is dat dan.. die was het niet.. zoek eens verder?! :mrgreen:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2006, 00:48

Heey sander,

Leuk dat je jezelf ook hebt aangemeld op het forum! Dat heb je met dit soort dagen toch dat er mensen zijn die denken dat ze in de sportieve klassen rijden en mensen dien denken dat ze de weg moeten zoeken zonder tomtom. Er wordt weinig info verstrekt van te voren aan de nieuwe rijders over de regels op de baan, en wanneer er ingehaald mag worden. Hierdoor onstaat er bij veel partijen wat irritatie.

Maargoed, de fun staat voor op en leuk dat je een top dag hebt gehad!
En met een S kun je vele mg's voorbij rijden hoor neem dat maar van mij aan :p

Die auto met die blauwe velgen, die kapot was gegaan naar 2 rondjes is dat ook een lid van jullie club ??

Terug naar “Afterparty”