Wel of geen striping?
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Wel of geen striping?
Wel of geen striping en welke moet het dan worden?

Laatst gewijzigd door Blont-007 op 16 jul 2006, 09:08, 3 keer totaal gewijzigd.
- MarjoleinART
- Be Mini
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Omdat je geen zwart dak hebt zou ik geen zwarte bonnet stripes nemen.
Ik zou hem of zo laten en als er wel strepen om moeten zou ik zwarte Viper-strepen nemen
die ook over het dak en de achterkant doorlopen.
Dus zoals newmini, maar dan zwart.
Ik zou hem of zo laten en als er wel strepen om moeten zou ik zwarte Viper-strepen nemen
die ook over het dak en de achterkant doorlopen.
Dus zoals newmini, maar dan zwart.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Omdat er geen zwart dak op zit geen zwarte bonnetstripes???
Ik zelf heb dat wel, weliswaar heb ik dan een One maar als het een Cooper was geworden was het dak ook PW geweest. Toen mijn bij dealer geariveerd wa hadden ze deze naast een Cooper geplaatst. De twee MINI's waren optisch identiek; Pepper White, S-spokes, spiegels chroom, bonnetstripes alleen was dak van Cooper zwart en die van mij PW. Ik vond mijn combi toch wel iets mooier...
Op een Cooper/One in Pepper White vindt ik de auto persoonlijk een beetje kaal. Bij een Cooper S breekt de scoop het geheel een beetje.

Ik zelf heb dat wel, weliswaar heb ik dan een One maar als het een Cooper was geworden was het dak ook PW geweest. Toen mijn bij dealer geariveerd wa hadden ze deze naast een Cooper geplaatst. De twee MINI's waren optisch identiek; Pepper White, S-spokes, spiegels chroom, bonnetstripes alleen was dak van Cooper zwart en die van mij PW. Ik vond mijn combi toch wel iets mooier...
Op een Cooper/One in Pepper White vindt ik de auto persoonlijk een beetje kaal. Bij een Cooper S breekt de scoop het geheel een beetje.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors