Sharing pictures
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ N_Mdriver
Veel te zien op je site, mooie plaatjes hoor
Langs de waterbak bij de Almere Rally moet ik volgend jaar ook maar eens gaan staan, geweldig die foto's
En dan zoek ik nog een keer een plekkie bij een Jump.
(De snelle bochten heb ik al vastgelegd.
)

Veel te zien op je site, mooie plaatjes hoor

Langs de waterbak bij de Almere Rally moet ik volgend jaar ook maar eens gaan staan, geweldig die foto's

En dan zoek ik nog een keer een plekkie bij een Jump.

(De snelle bochten heb ik al vastgelegd.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Altijd mooi met tegenlicht, zeker met die herfstkleuren.
Dit weekend op het strand ook even tegen de zon in gefotografeerd.

Groetjes, Ron
Dit weekend op het strand ook even tegen de zon in gefotografeerd.

Groetjes, Ron
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Prachtig hoor al die tegenlicht foto's buiten gemaakt.
Dit weekend eens binnen foto's gemaakt met tegenlicht, je krijgt het wel warm hoor met die lampen.

Dit weekend eens binnen foto's gemaakt met tegenlicht, je krijgt het wel warm hoor met die lampen.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He Wim,
Daarom heb ik zo lang zitten wachten.
Je bent gewoon naar een stripclub geweest
. Maar je hebt het wel naar je zin gehad toch??
Jammer dat er geen mannen shows waren. Anders had ik nu ook foto's kunnen plaatsen hier.
Annet
Daarom heb ik zo lang zitten wachten.
Je bent gewoon naar een stripclub geweest

Jammer dat er geen mannen shows waren. Anders had ik nu ook foto's kunnen plaatsen hier.

Annet

- Bashy
- 4 op een rij!
Bericht
Nice pics Berthil omdat ik ze herken
Soseivlei Namibie? Met welke organisatie was je daar?
Nog 1tje van mij:
Berthil schreef:Mooie foto's allemaal. Ik vind mijzelf geen amateurfotograaf maar probeer op vakanties wel het beste er uit te halen. Maar zoals met alles maakt het meer indruk als men er zelf geweest is en de foto heeft genomen
Hier ook een paar vakantiekiekjes van mijn hand. De eerste met een Canon G3, daarna een Canon 350D. De overgang is goed te zien, van korrelige naar scherpe foto's.
Nice pics Berthil omdat ik ze herken

Nog 1tje van mij:

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad Sossusvlei 
We zijn met Wildlife Adventures geweest (twee keer nu) via Angelitravel.
Leuke internationale groepen gehad, tweede reis waren helaas de chauffeur en kok wat onervaren.
Ben je ook op zo'n kampeersafari geweest of zelf gereden?

Leuke internationale groepen gehad, tweede reis waren helaas de chauffeur en kok wat onervaren.
- Bashy
- 4 op een rij!
Bericht
Groep was erg leuk. Kok hadden wij niet (was een 'experiment' van Interepid,.. wat mij betreft minder geslaagd). Gids en chauffeur kookten mee, kwamen beiden uit Kenia en hadden erg veel te vertellen.
Sossusvlei was erg mooi. Zonsopgang gezien op die duin (duin 45 meen ik?) die jij op de foto hebt staan.
Ben je nu 2x in Namibie geweest met Angelitravel?
Kampeersafari met een internationaal gezelschap. Ik ben met Intrepid (voorheen Guerba) geweest, geboekt via Discovery Reizen. Ben nu zo'n 3 weken terug in NL en ik zou zo weer vertrekken! We zijn begonnen in Zuid-Afrika, daarna Namibie, toen Botwana en tenslotte Zambia. 5.500km gereisd en het was waanzinnig!Berthil schreef:Inderdaad Sossusvlei
Groep was erg leuk. Kok hadden wij niet (was een 'experiment' van Interepid,.. wat mij betreft minder geslaagd). Gids en chauffeur kookten mee, kwamen beiden uit Kenia en hadden erg veel te vertellen.
Sossusvlei was erg mooi. Zonsopgang gezien op die duin (duin 45 meen ik?) die jij op de foto hebt staan.
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wij hebben 7 jaar geleden deze reis gedaan, maar toen mochten we nog door Zimbabwe
Op mijn website staat een reisverslagje. We zijn toen met Djozer geweest.
Helaas weinig digipics gemaakt.
Toffe reis!Bashy schreef:Kampeersafari met een internationaal gezelschap. Ik ben met Intrepid (voorheen Guerba) geweest, geboekt via Discovery Reizen. Ben nu zo'n 3 weken terug in NL en ik zou zo weer vertrekken! We zijn begonnen in Zuid-Afrika, daarna Namibie, toen Botwana en tenslotte Zambia. 5.500km gereisd en het was waanzinnig!Berthil schreef:Inderdaad Sossusvlei
Wij hebben 7 jaar geleden deze reis gedaan, maar toen mochten we nog door Zimbabwe

- Bashy
- 4 op een rij!
Bericht
Wij konden ook nog door Zimbabwe. Je had dan echter een double entry visa nodig voor Zambia en een visa voor Zimbabwe. Kostte je al gauw > 100 USD. We konden een aantal excursies in Zimbabwe doen zoals een lion encounter maar dat werd wel erg duur zo. Als ik langer in Livingstone was gebleven had ik het denk ik wel overwogen en dan gelijk een aantal overnachtingen meegepakt.
Ik zal eens wat mooie plaatjes posten die we gedurende de reis hebben geschoten.
Edit: net je verslag gelezen, gaaf hoor! Ik heb bijna exact dezelfde reis gedaan! Was je met alleen maar Nederlanders of een internationaal gezelschap? Edit2: Alleen NL's lees ik
Ik zal je reisverslag zo eens lezen, ben benieuwd!Clubmenneke schreef: Toffe reis!
Wij hebben 7 jaar geleden deze reis gedaan, maar toen mochten we nog door Zimbabwe![]()
Wij konden ook nog door Zimbabwe. Je had dan echter een double entry visa nodig voor Zambia en een visa voor Zimbabwe. Kostte je al gauw > 100 USD. We konden een aantal excursies in Zimbabwe doen zoals een lion encounter maar dat werd wel erg duur zo. Als ik langer in Livingstone was gebleven had ik het denk ik wel overwogen en dan gelijk een aantal overnachtingen meegepakt.
Ik zal eens wat mooie plaatjes posten die we gedurende de reis hebben geschoten.
Edit: net je verslag gelezen, gaaf hoor! Ik heb bijna exact dezelfde reis gedaan! Was je met alleen maar Nederlanders of een internationaal gezelschap? Edit2: Alleen NL's lees ik

Onze sponsors