Fred schreef:![]()
Getunede (optisch) Mini's topic
- maus105
- Bonkey
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht

@ mauss, zijn velgen van schmidt
idd, mss komt het door de foto's, maar ik vond ze onder konky's mcs veel ruiger staan. Hier vind ik het wat saai eig ... Ja ben echt benieuwd naar die velgen, eerste foto's zagen er veelbelovend uitjbcola schreef:Konky z'n oude wielen? Hij heeft nu 2delige wielen van een Alfa
Fred schreef:![]()
@ mauss, zijn velgen van schmidt
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Zoeken op "VS Alloy" of "VS centercaps" bracht mij dit:
Merk = "Work Wheels"
hier een plaatje van Work Wheels, type VS-XX

Kan nog geen plaatje vinden van zilverkleurige velgen.
edit; toch wel
http://www.workwheelsusa.com/product.ph ... 6&wheel=75
@FredFred schreef:Kan je alleen duidelijker foto's tonen. Heb gezocht onder VS wheels op google maar niets gevonden
Zoeken op "VS Alloy" of "VS centercaps" bracht mij dit:
Merk = "Work Wheels"
hier een plaatje van Work Wheels, type VS-XX

Kan nog geen plaatje vinden van zilverkleurige velgen.
edit; toch wel
http://www.workwheelsusa.com/product.ph ... 6&wheel=75

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nice found M
, alloy had ik niet aan gedacht
. Work wheels, lekker duur dan
@ daveke, grappig dat je net die uithaald, velgen zijn van het merk Helo, type bezel. Die waren mijn eerste keuze maar mijn bandenboer kon ze niet verkrijgen, heb dan maar the next best thing besteld. Maar vind het nog altijd erg jammer, vind deze nog altijd erg dik, mooie diepe lip, perfecte offset en mooi breed ...
Moest ik het opnieuw doen zou ik me iig niet zo gemakkelijk aan de kant laten schuiven. Ze zijn de zoektocht wel waard, en mss zijn ze helemaal niet moeilijk te vinden, maar heeft die kerel me iets willen aansmeren waar hij zelf meer aan over had...
En kudo's om het topic door te spitten! Die pics zijn een tijdje terug geplaatst
@ daveke, grappig dat je net die uithaald, velgen zijn van het merk Helo, type bezel. Die waren mijn eerste keuze maar mijn bandenboer kon ze niet verkrijgen, heb dan maar the next best thing besteld. Maar vind het nog altijd erg jammer, vind deze nog altijd erg dik, mooie diepe lip, perfecte offset en mooi breed ...
Moest ik het opnieuw doen zou ik me iig niet zo gemakkelijk aan de kant laten schuiven. Ze zijn de zoektocht wel waard, en mss zijn ze helemaal niet moeilijk te vinden, maar heeft die kerel me iets willen aansmeren waar hij zelf meer aan over had...
En kudo's om het topic door te spitten! Die pics zijn een tijdje terug geplaatst
- mylittlefly
- Mod virus alert!

Onze sponsors