Ik wacht dus mooi op mijn internet aansluiting, en daarna zou ik
dus pas TV kunnen kijken (via een dreambox heb ik n i-net aanlsuiting nodig, je weet wel....card sharing )...
Maar goed....TV is toch wel iets wat je 's avonds laat even aan wilt doen en ff lekker zappen....
Eigenwijs als ik was, gewoon is ff de antenne kabel in de muur gedrukt, mooi aangesloten....en verrek....
Ik heb gewoon beeld
Ik betaal dus niets aan Ziggo, heb gewoon TV, nooit een abo aangevraagd....
maar het ding doet t nu dus gewoon
Maar is ff kijken...
Er zijn hier vast wel mensen met enige achtergrond in recht (of techniek)....
Kunnen ze bij Ziggo zien dat ik zit te kijken op hun lijntje ?
En kunnen ze bij Ziggo, wanneer ze kunnen zien dat ik kijk, mij
gaan belasten over een periode, zeg maar een soort van naheffing, omdat ik heb genoten van hun service zonder daarvoor te betalen...
(zonder dat ik er naar heb gevraagd eigenlijk...)
Bij ziggo zijn ze nog veel te veel bezig met hun problemen op te lossen. Die hebben echt geen tijd om uit te zoeken of jij illegaal zit te kijken of niet.
Als je het TV signaal , dat al doorgegeven wordt, daadwerkelijk ontvangt is dat niet meetbaar door de provider.
Als je een kabelmodem of zo aan de aansluiting zou hangen zou het wel internet-traffic genereren en dat ziet men wel.
Daarnaast, juridisch gezien, is er sprake van een een levering van een dienst waarom niet gevraagd is. Ondanks dat je er voordeel van hebt, heb je dit niet besteld en hoef je dus geen rekening te betalen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Je bent overigens wel verplicht kijk- en luistergeld te betalen. Bij een controle zou je een boete krijgen. (en zoiets is best makkelijk te controleren door door de straat te lopen in het donker en bij elk huis dat niet op de lijst staat even naar binnen te kijken)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"