Florisvandam's MINI Cooper (nwe pics S spoiler pag. 31!!!)
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
Ik weet wat beters Bas, als jij nou je MINI bij ons verzekerd kan ik die velgen kopenkwiebje schreef:gewoon die velgen er onder doen en dan gewoon die verzekeringen omhoog doen voor de newminiclubbers![]()
![]()
![]()
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Maar die fotoshoot komt er zeker te weten, maar wanneer is nu de hamvraag
gr.
floris
Ik ga het aanstaande zondag niet redden Yvon, andere sociale verplichtingen.Sleefje schreef:@Floris, prima ff wat afspreken? Doe je volgende week zondag ook mee, mss dat we dan ff de mini's naast elkaar kunnen kwakken
Maar die fotoshoot komt er zeker te weten, maar wanneer is nu de hamvraag
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
vandaag het goede bericht ontvangen dat mijn badgeholder en badges in NL zijn geariveerd
Snel erop zetten en pics maken.
gr.
floris
Snel erop zetten en pics maken.
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
maar bedankt voor het aanbod
gr.
floris
Uiteraard zelf bestel Ossieossie1972 schreef:Cool, als je nog eentje zoekt met een bulldog erop dan heb ik 'm hier eventueel liggen. Het lijkt een beetje op een franse bully.
Ossie
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zo maandag van MINIbeardi de verlosende pm gekregen dat mijn badges en badgeholder in NL waren gearriveerd.
Vandaag even opgehaald en kon het niet laten om ze er gelijk erop te zetten.

Ron en Erna onwijs bedankt dat jullie ze voor me hebben meegenomen uit de States, ik sta in het krijt bij jullie
gr.
floris
Vandaag even opgehaald en kon het niet laten om ze er gelijk erop te zetten.

Ron en Erna onwijs bedankt dat jullie ze voor me hebben meegenomen uit de States, ik sta in het krijt bij jullie
gr.
floris
- MiniBeardie
- Be Mini

Bericht
Graag gedaan. Was maar een klein pakketje
Zeker gelet op alle andere zooi die mee terug moest
Erna
Zeker gelet op alle andere zooi die mee terug moest
Erna
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Ik vind deze
,lekker bezig Floris!!!
Spullen zijn onderweg
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Ik vind deze
Blont-007 schreef:Hey gaaf ik moet er toch ook nog eens bij hebben, maar eerst nog eentje zelf maken binnenkort!
Spullen zijn onderweg
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors