jbcola schreef:Ga je ze op stock hebben of moet ik speciaal bestellen?
Weet nl niet meer juist welke maat ik gepast heb in Luxemburg

Goh... geen idee Dick... Ik weet wel dat ik daar een L aanhad, en die was voor mij te groot... Ik heb nl een Small...jbcola schreef:jbcola schreef:Ga je ze op stock hebben of moet ik speciaal bestellen?
Weet nl niet meer juist welke maat ik gepast heb in Luxemburg
Leuk je te hebben ontmoet zaterdag! Fijn dat jullie tot bij ons zijn afgezakt ;-)Clubhouse schreef:Ik kom ook af, tegen dan zal ik wel al de papieren hebben zeker!
GregBem schreef: Zodadelijk geef ik jullie in het sponsor-rubriek een kijkje op de nieuwe collectie lifestyle die is gearriveerd!
Jij bedankt voor de goede ontvangst.GregBem schreef:Leuk je te hebben ontmoet zaterdag! Fijn dat jullie tot bij ons zijn afgezakt ;-)Clubhouse schreef:Ik kom ook af, tegen dan zal ik wel al de papieren hebben zeker!
@ Dick: Ja ik moet sowieso eentje bestellen, blijkbaar is de L hier al de deur uit :-)
@ Iedereen:... Laat het aanwezigheidslijstje nog wat aandikken e!
Ik heb speciaal voor jullie 2 (ja u leest het goed, 2!) JCW 211pk MINI's (Clubman & Htach) staan die dag om eens een rondje mee te rijden!
Zodadelijk geef ik jullie in het sponsor-rubriek een kijkje op de nieuwe collectie lifestyle die is gearriveerd!
De lifestyle previeuw is HIER terug te vindenBlont-007 schreef:GregBem schreef:
Zodadelijk geef ik jullie in het sponsor-rubriek een kijkje op de nieuwe collectie lifestyle die is gearriveerd!
Schiet eens op hahaha kzie nog niks.![]()
GregBem schreef: De kortingen op lifestyle zullen die dag 25% zijn!
Greg
Onze sponsors