Wooow, echt super vet
Mat zwarte wrap
- Tasha
- 4 op een rij!

Bericht
De folie is harder en steviger dan je zou denken. De lak blijft in ieder geval steenslag vrij.DennisW schreef:Kwam laatst in Dubai één of andere dikke Mercedes die ook volledig gewrapt was in het mat-zwart. Dit was ook echt heeel superrrr mooi .....en trok heel wat bekijks daar zo. Lijkt mij wel wat op m'n Saab![]()
Maar hoe zit dat met steenslag???? Blijft het dan wel mooi omdat de folie zacht is t.o.v. de lak die op de auto zit??
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd naar jou ervaringen na verloop van tijd. Vindt het echt heel erg mooi lijken! Ps. Heb jij je wielen ook laten wrappen?Tasha schreef:De folie is harder en steviger dan je zou denken. De lak blijft in ieder geval steenslag vrij.DennisW schreef:Kwam laatst in Dubai één of andere dikke Mercedes die ook volledig gewrapt was in het mat-zwart. Dit was ook echt heeel superrrr mooi .....en trok heel wat bekijks daar zo. Lijkt mij wel wat op m'n Saab![]()
Maar hoe zit dat met steenslag???? Blijft het dan wel mooi omdat de folie zacht is t.o.v. de lak die op de auto zit??
- Tasha
- 4 op een rij!

Bericht
De velgen waren al zwart.
Nee....wel de kerst cadeautjesDennisW schreef:Ben benieuwd naar jou ervaringen na verloop van tijd. Vindt het echt heel erg mooi lijken! Ps. Heb jij je wielen ook laten wrappen?Tasha schreef:De folie is harder en steviger dan je zou denken. De lak blijft in ieder geval steenslag vrij.DennisW schreef:Kwam laatst in Dubai één of andere dikke Mercedes die ook volledig gewrapt was in het mat-zwart. Dit was ook echt heeel superrrr mooi .....en trok heel wat bekijks daar zo. Lijkt mij wel wat op m'n Saab![]()
De velgen waren al zwart.
- Tasha
- 4 op een rij!

Bericht
De plannen zijn simpel. Er komt glanzend onderaan de portieren Cooper S te staan. In de stijl van de Porsche 997 GT3 RS.Fred schreef:Vet vraag me alleen af hoe het zit met het cooper S logo, is de folie daar uitgesneden ofzo of hebben ze het logo terug opgekleeft nadat de folie erop gekleefd werd. Iig erg dik, en ben benieuwd naar je volgende week plannen
Onze sponsors