Nieuw overzicht: HenkieTenk (Carbon dash)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de Amerikaanse zijstukken gekocht (gewoon in Nederland bij de dealer) en met de groupbuy een stel smoked sidemarkers. Vind het wel leuk staan zo.mso schreef:Nou ik vroeg het me af omdat ze alleen in bumper zitten van mini's die uit de VS komenMini Poeper schreef:Ja, waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ze toch ook... alweer drie jaar...mso schreef:Henk hoe komt het dat jou bumpers sidemarkers heeft.. heb je die er zelf in gemaakt?Dus zijn jullie bumpers uit de VS of hebben jullie ze er zelf in gemaakt?

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die zwarte randen om de wielkasten zijn losse onderdelen. in de Amerikaanse versies zitten uitsparingen om de reflectors in te doen en de bedrading door te steken.mso schreef:Nou ik vroeg het me af omdat ze alleen in bumper zitten van mini's die uit de VS komenMini Poeper schreef:Ja, waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ze toch ook... alweer drie jaar...mso schreef:Henk hoe komt het dat jou bumpers sidemarkers heeft.. heb je die er zelf in gemaakt?Dus zijn jullie bumpers uit de VS of hebben jullie ze er zelf in gemaakt?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors