Knappe kar man, valt me op dat eibach veren niet meer zo doorhangen achter, maar wel iets dieper staan vooraan ... Nice
rem. ride VERKOCHT !
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
groeten
Ja dat vind ik spijtig, had liever gehad dat hij wat door hing, ben nog aan het twijfelen om andere veren te steken, heb al met Coen erover gehad, laat me weten wat u gedacht is!Fred schreef:die willek wel es in real zien eig, enkel op foto gezien tot nu toe...
Knappe kar man, valt me op dat eibach veren niet meer zo doorhangen achter, maar wel iets dieper staan vooraan ... Nice
groeten
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
een mooi zwart jcw grilletje zal je MINI ook zeker niet misstaan Rem, en die € 29,-- die ze rekening voor dat ding valt ook wel mee
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
kijk goede keuze man, en dat jcw grilletje zit er zeker bij voor dat geldrem. schreef:Ik ga binnenkort toch voor een JCW aero pakket, dus dat jcw grilletje zal er wel bij zitten zeker![]()
groeten
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Kheb de spoiler op stock Rem, laat ik die voor u spuiten of neem ik deze voor de showroom? 
Jij bedoelt toch deze eh
(Ik vind die grondkleur wel mooi anders
)

Jij bedoelt toch deze eh

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors