Ben net thuis en heb dus 3 uur gedaan over 35 kilometer!!!!!
9 oktober: iedereen thuis blijven!
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Haha
Ja steek die file vrije dag maar in je &%$@
Makkelijke gezegd: "dat initiatief werkt nooit." (zie autoblog)
Maare wat heb jij gedaan om het beter te maken??
Gewoon net als altijd toch in de file gaan staan.......
Tja dan werkt het natuurlijk niet.
Zelfs de directeur van de ANWB kwam zelf met de auto door de spits.
Nederland WIL niet filevrij!
File betekent immers welvaart
Ja steek die file vrije dag maar in je &%$@
Makkelijke gezegd: "dat initiatief werkt nooit." (zie autoblog)
Maare wat heb jij gedaan om het beter te maken??
Gewoon net als altijd toch in de file gaan staan.......
Tja dan werkt het natuurlijk niet.
Zelfs de directeur van de ANWB kwam zelf met de auto door de spits.
Nederland WIL niet filevrij!
File betekent immers welvaart

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Of van bedrijventerreinen die niet zijn aangesloten op het openbaar vervoer. Als ik moet kiezen tussen OV (wat niet op tijd rijdt) en stampenvol zit waardoor je als een sardientje opeengepakt staat en een mini.....sja.....
moeilijke keuze
NOT
Of van bedrijventerreinen die niet zijn aangesloten op het openbaar vervoer. Als ik moet kiezen tussen OV (wat niet op tijd rijdt) en stampenvol zit waardoor je als een sardientje opeengepakt staat en een mini.....sja.....
moeilijke keuze

- Contacteer:
Bericht
Ik ga ook iedere dag lekker met mijn MINI. Ik pijns er nog niet over om in de bus te stappen. Dan nog liever op de fiets
Maar ik plan wel om de files heen. Ik wil namelijk wel rijden met mijn MINI
niet stilstaan.
Natuurlijk kan niet iedereen buiten de spits reizen en dat hoeft ook niet. Maar als iedereen die er wel omheen kan het ook zou mogen van zijn/haar baas, dan kunnen de mensen die wel in de spits moeten reizen ook gewoon doorrijden
Hun bazen hadden ook toe kunnen staan dat ze een uur eerder of later konden beginnen bijvoorbeeld. En de overheid zou kunnen zorgen dat het terrein wel fatsoenlijk met openbaar vervoer bereikbaar is. Maar dat willen we allemaal niet. Dus staan we in de file.Sleefje schreef:Wat dachten ze van de groep die niet kan telewerken? Sommige mensen hadden een vrije dag genomen; lijkt me niet echt de bedoeling.
moeilijke keuzeNOT
Ik ga ook iedere dag lekker met mijn MINI. Ik pijns er nog niet over om in de bus te stappen. Dan nog liever op de fiets
Natuurlijk kan niet iedereen buiten de spits reizen en dat hoeft ook niet. Maar als iedereen die er wel omheen kan het ook zou mogen van zijn/haar baas, dan kunnen de mensen die wel in de spits moeten reizen ook gewoon doorrijden

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Mijn functie laat niet toe om te telewerken en ik moet gewoon tussen kantooruren bereikbaar zijn dus eerder kan wel maar eerder weg niet. Openbaar vervoer is niet te doen aangezien ik dan 3x zo lang onderweg ben. En trouwens er kunnen 2 MINI's rijden op de plaats waar een Audi A6 rijd dus ik lever al genoeg een bijdrage! 
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
en het verkeers beeld wordt er mooier van
MaVaEe schreef: En trouwens er kunnen 2 MINI's rijden op de plaats waar een Audi A6 rijd dus ik lever al genoeg een bijdrage!
en het verkeers beeld wordt er mooier van

Onze sponsors