Staat je bestickering er al op ??
Mini Cooper D update (staat te koop)
- Alexanderr
- 4 op een rij!

- Silvesterlan
- One wheel wonder

Bericht
My new mini-ride!
Hier de fotos van mijn nieuwe mini (voorlopig nog zonder reclame)
De reclame is voor deze week of volgende week...

Hope you like him..
De reclame is voor deze week of volgende week...

Hope you like him..
Mini Cooper D
- Silvesterlan
- One wheel wonder

Bericht
Is het eigenlijk mogelijk de velgen altijd mooi wit te houden?
Bedankt voor de reacties
Ja maar die zijn dan wel veel gevoeliger voor schade...Sven schreef:Ziet er goed uit!
Tip: grotere wielen staan hem nog beter
Is het eigenlijk mogelijk de velgen altijd mooi wit te houden?
Bedankt voor de reacties
Mini Cooper D
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nice
! Bijft een erg mooie combi, zwart met wit.
Die balanceergewichtjes op de velgen hadden ze wel wat mooier weg mogen werken. Wordt om de een of andere reden altijd zo gedaan bij Bridge Spokes, maar zeker bij witte velgen valt het wel erg op. Kijk maar eens naar dit topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
Die balanceergewichtjes op de velgen hadden ze wel wat mooier weg mogen werken. Wordt om de een of andere reden altijd zo gedaan bij Bridge Spokes, maar zeker bij witte velgen valt het wel erg op. Kijk maar eens naar dit topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=

- Silvesterlan
- One wheel wonder

Bericht
Ps: als ik de velgen om de week poets zal ik die toch wel proper kunnen houden zekr.. hoop ik:d
grt
Mij waren die gewichtjes nog niet opgevallen, laat staan mij geërgerd. Maar nu je het zegt en ik erop let.. Ik zal het waarschijnlijk daarbij laten aangezien het mij nog niet was opgevallen..Ivo schreef:Nice! Bijft een erg mooie combi, zwart met wit.
Ps: als ik de velgen om de week poets zal ik die toch wel proper kunnen houden zekr.. hoop ik:d
grt
Mini Cooper D
- Alexanderr
- 4 op een rij!

Bericht
Mooie MINI !!! Ik ben jaloers op uw witte pinkers
die ben ik vergeten aan te vinken toen ik bestelde ... nu ja, niets aan te doen.
Heb je foto's van het interieur?
Heb je foto's van het interieur?
03 MCS - 08 MCD
- Silvesterlan
- One wheel wonder

- Silvesterlan
- One wheel wonder

Bericht
Ritselend geluidje
Ik heb één dingetje aan mijn MINI waaraan ik me erger, en dat is een ritselend geluid in mijn deur aan de bestuurderszijde. Ik denk dat het van de decoratieve lijsten komt... want als ik mijn hand ertegen leg dan stopt het...
Ik zou daar best even naar laten zien..
Voor de rest ben ik na 900 km MINIrijen al erg tevreden over mijn eerste wagen! Eens MINI altijd MINI!!
Ik zou daar best even naar laten zien..
Voor de rest ben ik na 900 km MINIrijen al erg tevreden over mijn eerste wagen! Eens MINI altijd MINI!!
Mini Cooper D
- Silvesterlan
- One wheel wonder

- Alexanderr
- 4 op een rij!

Bericht
Ik vind het zeer geslaagd ! We gaan ze volgende keer naast mekaar zetten he 
Voor uw interieurlijsten zou ik toch eens langsgaan bij Monserez ...
Voor uw interieurlijsten zou ik toch eens langsgaan bij Monserez ...
03 MCS - 08 MCD
- Silvesterlan
- One wheel wonder

Onze sponsors