Racing Ralph en zijn Parklane S WORKS
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Racing Ralph
- Enthousiast
Bericht
Weer even een update van een aantal nieuwe mods
.
Bij Beek een aantal siliconen slangen besteld en laten monteren (Samco inlaatslang; Alta koelslangen- en intercooler set). Is toch nog aardig wat werk, 'een slangetje verwisselen'!
De voorbumper moet er helemaal af om bij de koelslangen te komen.
De kleine intercoolerslang was erg lastig te monteren en is hierbij lichtjes beschadigd. Beek zorgt gelukkig voor een nieuwe
.
Bestelling bij Alta kan alleen wel lang duren...
Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden. Ook onder de motorkap ziet het er mooi sportief uit
.
Bij Jonkers heb ik het US-model Aero pakket gekocht (met de sidemarkers). Is nu nog in de primer en moet dus nog wel gespoten worden!
Vraag me nu alleen wel af of de wielkastranden in het zwarte kunstof gepoten kan worden, aangezien ik de 'randjes' niet mee wil spuiten. Een van jullie een idee?
Een leuk detail zijn natuurlijk de ventieldopjes
. Eens kijken hoe lang ze blijven zitten!
Racing Ralph

Siliconen slangenset

Montage siliconen slangenset

Voor siliconen slangenset

Met siliconen slangenset

Aero Pakket US in primer

Ventieldopjes met S-logo

Bij Beek een aantal siliconen slangen besteld en laten monteren (Samco inlaatslang; Alta koelslangen- en intercooler set). Is toch nog aardig wat werk, 'een slangetje verwisselen'!

De kleine intercoolerslang was erg lastig te monteren en is hierbij lichtjes beschadigd. Beek zorgt gelukkig voor een nieuwe

Bestelling bij Alta kan alleen wel lang duren...
Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden. Ook onder de motorkap ziet het er mooi sportief uit

Bij Jonkers heb ik het US-model Aero pakket gekocht (met de sidemarkers). Is nu nog in de primer en moet dus nog wel gespoten worden!
Vraag me nu alleen wel af of de wielkastranden in het zwarte kunstof gepoten kan worden, aangezien ik de 'randjes' niet mee wil spuiten. Een van jullie een idee?
Een leuk detail zijn natuurlijk de ventieldopjes

Racing Ralph

Siliconen slangenset

Montage siliconen slangenset

Voor siliconen slangenset

Met siliconen slangenset

Aero Pakket US in primer

Ventieldopjes met S-logo
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie mods
! Met de Aero kit wordt Parklane S nog mooier
! De Parklane blijft toch nog altijd 1 van mijn favorieten!!

- Racing Ralph
- Enthousiast
Bericht
! Door de warmte onder de motorkap icm condens ofzo...
Ja idddenizg schreef:Erg mooi en strakke bak heb je daar Ralph en wordt alleen maar beterR!
Maar ik zie dat jij ook al van die vlekken hebt op je JCW strut?

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey Ralph, je kan je randen van de Aerokit met structuurverf laten spuiten. Bij de dealer weten ze wel welke verf dat precies is. Het komt vrij dicht bij de structuur van de wielkastranden.
Wat heb jij betaalt voor die koelslangen? Het ziet er erg goed uit onder de kap! Wordt alleen wel tijd voor een GP intercooler
iDD
Wat heb jij betaalt voor die koelslangen? Het ziet er erg goed uit onder de kap! Wordt alleen wel tijd voor een GP intercooler

iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ik dacht het niet, alleen een andere intercoolercover. Verder is het dezelfde als de standaard S cooler.
iDD
iDD
Onze sponsors