En de auto niet afleveren voordat ze zich hebben aangemeldMaVaEe schreef:Gewoon alvast aan de sleutels hangen!Let's MINI schreef:Ey Arjan,
Super gaaf gedaan... Heb je net een PM gestuurd... Denk dat ik er mischien ook nog wel meer bestel, want dan kan ik ze hier aan klanten meegeven, die een MINI hebben gekocht...
NewMINIclub-sleutelhanger
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
HIHIHI.. Ja, nou daar hoefte ik me bij jou geen zorgen om te maken...Clubmenneke schreef:En de auto niet afleveren voordat ze zich hebben aangemeldMaVaEe schreef:Gewoon alvast aan de sleutels hangen!Let's MINI schreef:Ey Arjan,
Super gaaf gedaan... Heb je net een PM gestuurd... Denk dat ik er mischien ook nog wel meer bestel, want dan kan ik ze hier aan klanten meegeven, die een MINI hebben gekocht...
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

Bericht
ze komen er aan (ook een voor de reservesleutel besteld)
Arjan schreef:Vandaag weer sleutelhangers verzonden naar: Rotterdam, Rhenen en Ermelo
- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Gisteren sleutelhanger in ontvangst mogen nemen.
ziet er goed uit
hierbij een paar foto's, zodat je kan zien dat de logo's er bovenop liggen
(is niet over de gehele foto scherp, ja dat heb je met een eenvoudig toestel, maar het gaat om het idee.)

Kees
ziet er goed uit
hierbij een paar foto's, zodat je kan zien dat de logo's er bovenop liggen
(is niet over de gehele foto scherp, ja dat heb je met een eenvoudig toestel, maar het gaat om het idee.)

Kees

Onze sponsors