Concurrentie uit Italië: de Alfa Romeo Mi.To
- crossbytje
- Bijna verslaafd
- remco
- Mod virus alert!
Bericht
kortgeleden een proefritje kunnen maken in de MiTo. Was een 1.4 turbo 155pk versie.
tja, vond hem wat tegenvallen eigenlijk. Kwalitatief zowieso (maar ja wat verwacht je anders....) maar ook de strakheid door de bochtjes haalt het nivo van de MINI niet. Wel snel uiteraard als je hem vergelijkt met m'n 120pk Cooper.
Mij benieuwen of het een succes wordt (leaseprijzen liggen op nivo van de MINI terwijl de nieuw prijs een stuk lager is)
hier nog wat piccies
Opvallend trouwens dat dat rood echt bijna tegen oranje aanzit als je hem zo naast de Chili Red van m'n eigen bolide ziet.

tja, vond hem wat tegenvallen eigenlijk. Kwalitatief zowieso (maar ja wat verwacht je anders....) maar ook de strakheid door de bochtjes haalt het nivo van de MINI niet. Wel snel uiteraard als je hem vergelijkt met m'n 120pk Cooper.
Mij benieuwen of het een succes wordt (leaseprijzen liggen op nivo van de MINI terwijl de nieuw prijs een stuk lager is)
hier nog wat piccies
Opvallend trouwens dat dat rood echt bijna tegen oranje aanzit als je hem zo naast de Chili Red van m'n eigen bolide ziet.

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik hou het ook lekker bij MINI hoorBerthil schreef:Ik zal iedereen wel over me heen krijgen maar die MIETio heeft een verschrikkelijk LELIJKE NEUS

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met de donkere kleuren valt het in ieder geval minder op.
Nog eentje met 19"
En profil ziet het er stoer uit, achterkant ook, maar inderdaad die neus....De vergelijking met een uil heeft zich al voorgedaanBerthil schreef:Ik zal iedereen wel over me heen krijgen maar die MIETio heeft een verschrikkelijk LELIJKE NEUS

Nog eentje met 19"

Onze sponsors