Mijn Mini van 2002 is uitgerust met een fabrieks navigatie en ik wil hier het volgende op aan sluiten:
Multimedia Interface
Nou is mijn vraag of dit mogelijk is op een mk3 navi-systeem, dus met cdrom?
Is er misschien nog iemand op het forum die dit heeft ingebouwd, en zoja werkt het goed?
Multimedia Interface
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Een achteruitrij camera op een MINI?robbert-1 schreef:Oke, zal ik doen.
Wat ik trouwens niet begrijp is dat niet meer mensen dit inbouwen in hun mini met navi. Super gaaf toch om bijvoorbeeld dvd's te kunnen kijken of een achteruitrij camera te plaatsen?!

- robbert-1
- Mod virus alert!
Bericht
)
Of wat te denken van een dvb-t tuner, lekker tv kijken in de auto. Of een xbox, of een multimedia hardeschijf 500 gb muziek/films in je auto?
Ja uiteraard als gadget! (heb al pdcMaVaEe schreef:Een achteruitrij camera op een MINI?robbert-1 schreef:Oke, zal ik doen.
Wat ik trouwens niet begrijp is dat niet meer mensen dit inbouwen in hun mini met navi. Super gaaf toch om bijvoorbeeld dvd's te kunnen kijken of een achteruitrij camera te plaatsen?!

Of wat te denken van een dvb-t tuner, lekker tv kijken in de auto. Of een xbox, of een multimedia hardeschijf 500 gb muziek/films in je auto?
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is mogelijk op alle schermpjes...
het is natuurlijk wel handig als je dan een kleurenscherm hebt
en dat deze ook goed de wegen laat zien, en niet alleen van die pixelated pijltjes....
Het is heel leuk spul.....
ik ga binnenkort een cameraatje achterin monteren(in t gat van t achteruitrijlichtje), en 1tje voorin (ergens in t roostertje)...
recorder dr bij...en dan kan ik dus mooi filmpjes opnemen wanneer ik over de wegen scheur
het is natuurlijk wel handig als je dan een kleurenscherm hebt

en dat deze ook goed de wegen laat zien, en niet alleen van die pixelated pijltjes....
Het is heel leuk spul.....
ik ga binnenkort een cameraatje achterin monteren(in t gat van t achteruitrijlichtje), en 1tje voorin (ergens in t roostertje)...
recorder dr bij...en dan kan ik dus mooi filmpjes opnemen wanneer ik over de wegen scheur

Onze sponsors