S voorbumpert modden ..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Roy
Ik heb vandaag bij Brezan lijm en vuller van 3M besteld speciaal voor het werken met kunststof bumpers !!
Ben zelf ook begonnen , maak binnenkort een topic aan in '' how to do it yourself '' ..
Groet Gerard

Ik heb vandaag bij Brezan lijm en vuller van 3M besteld speciaal voor het werken met kunststof bumpers !!
Ben zelf ook begonnen , maak binnenkort een topic aan in '' how to do it yourself '' ..
Groet Gerard
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind het op deze foto ook wel mooi. Ik zal het eens navragen bij mijn maatje, misschien wel iets als mijn neus weer gespoten wordtSven schreef:ff foto gejat van Quattro![]()
:
Dit is wel een aero bumper, maar een beetje een idee? Vind het opzich wel stoer,
- gilles
- Mod virus alert!

Bericht
ik vind het in ieder geval wel cool staan zo een noholes plate ..
heb hier ergens op het forum laatst iemand gezien dat zn nrplaat voor de onderste gril had geplaatst met buisjes tussen zodat de nrplaar een aantal cm voor de grill uitkwam .. was ook wel geslaagd .. weet iemand die nog staan ?
heb hier ergens op het forum laatst iemand gezien dat zn nrplaat voor de onderste gril had geplaatst met buisjes tussen zodat de nrplaar een aantal cm voor de grill uitkwam .. was ook wel geslaagd .. weet iemand die nog staan ?
"stealth is key" C&C
Onze sponsors