Wie heeft zijn Cooper S bij Beek laten aanpassen? Ik heb een cooper S uit 2003 en zit te denken aan tuning maar vind JCW wel erg duur. Wie kan mij vertellen hoe deze Beek tuning is? cooper S met Beek software en 15% compressor pulley vermogen van 170Pk naar +/- 210Pk kosten 745.- Zal ik hier net zoveel van merken als met de JCW? Of is dit niet te vergelijken?
Thnx voor de reacties
Cooper S opvoeren met Beek of JCW
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je heel even wacht bestaat er een Beek stage 5, dit houd in een bewerkte cilinderkop (zoals JCW maar dan goed) 16% M7 pulley, Works bougies, GP intercooler, Beek 4-2-1 RVS spruitstuk met racekat.. etc.. goed voor ca. 240pk
en dat voor de helft van een JCW kit die slechts 201pk levert..

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat de JCW kit op de Beek kit voor heeft is de uitlaat. De sound veranderd daardoor erg lekker, maar de performance laat erg te wensen over. Daar is Beek weer beter in.
Ik zou een beek kuur nemen en een andere uitlaat er onder.
iDD...... goh, heb ik dat nou toch al gedaan!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
MilltekiDarkDesign schreef:Wat de JCW kit op de Beek kit voor heeft is de uitlaat. De sound veranderd daardoor erg lekker, maar de performance laat erg te wensen over. Daar is Beek weer beter in.

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
dan weet ik toch hoeveel ik ga moeten sparen he
vraagje trouwens, rond de hoeveel zou dit komen???Hans schreef:Als je heel even wacht bestaat er een Beek stage 5, dit houd in een bewerkte cilinderkop (zoals JCW maar dan goed) 16% M7 pulley, Works bougies, GP intercooler, Beek 4-2-1 RVS spruitstuk met racekat.. etc.. goed voor ca. 240pken dat voor de helft van een JCW kit die slechts 201pk levert..
dan weet ik toch hoeveel ik ga moeten sparen he

- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Collegae!
Heb een probleempje, wellicht kunnen jullie je licht hierover laten schijnen...?
Heb onlangs een mini cooper s JCW 2003 gekocht maar twijfel nu aan het vermogen (kwam uit erg slome bak, dus was alles snel voor mij). Verdenk hem zelfs ervan een cooper s te zijn met JCW stickers Acceleratie valt wat tegen maar met name de topsnelheid van (slechts) 218km/u (idd net als 'gewone' cooper S). Dit zou toch echt minimaal 230 km/u moeten zijn?
Volgens de garage (ekris) zitten alle JCW onderdelen erop en zou er niets aan de hand zijn, dit heb ik hen onlangs laten controleren. We zijn er nog niet uit, ga mogelijk binnenkort een cooper s ter vergelijking uitproberen...
Ideeen / tips??
Peas en alvast bedankt
Heb een probleempje, wellicht kunnen jullie je licht hierover laten schijnen...?
Heb onlangs een mini cooper s JCW 2003 gekocht maar twijfel nu aan het vermogen (kwam uit erg slome bak, dus was alles snel voor mij). Verdenk hem zelfs ervan een cooper s te zijn met JCW stickers Acceleratie valt wat tegen maar met name de topsnelheid van (slechts) 218km/u (idd net als 'gewone' cooper S). Dit zou toch echt minimaal 230 km/u moeten zijn?
Volgens de garage (ekris) zitten alle JCW onderdelen erop en zou er niets aan de hand zijn, dit heb ik hen onlangs laten controleren. We zijn er nog niet uit, ga mogelijk binnenkort een cooper s ter vergelijking uitproberen...
Ideeen / tips??
Peas en alvast bedankt
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zal wel klauwen vol met geld kosten om zoiets te laten doen
iDD
Ik zou mijn auto wel eens helemaal willen laten doorlichten. Alles controleren of het wel optimaal werkt enzo...Berthil schreef:Je zal niet de eerste zijn met een defecte bypass klep (veertje afgebroken).
Daardoor komt de compressor niet op druk en haal je je topvermogen niet.
Zal wel klauwen vol met geld kosten om zoiets te laten doen

iDD
Onze sponsors