Ben namelijk van mening dat mijn mini belachelijk veel benzine verbruikt en dan natuurlijk ook nog de duurste, V-power.. heb hem nu bijna een jaar en 30000km verder en ik ben al 3400liter benzine armer
Brandstofverbruik..
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Brandstofverbruik..
Ik dacht dat hier al eerder een topic over was maar kan hem niet meer vinden.. dus dan nog maar een keer
Ben namelijk van mening dat mijn mini belachelijk veel benzine verbruikt en dan natuurlijk ook nog de duurste, V-power.. heb hem nu bijna een jaar en 30000km verder en ik ben al 3400liter benzine armer
tegen de huidige benzineprijs is dat € 5100,-
oftewel 11,5liter op de 100km.. hoe zijn jullie ervaringen?! oja, ik rij een cooper-s cabrio maar dat wisten jullie natuurlijk al..
- FunkyRAT
- Be Mini

Bericht
ik rij gemiddeld 9,5 ongeveer op de 100 km. Ook ik ben het eens dat ie duur is per km. Echter krijg je er per km een dosis onbetaalbare plezier bij, wat ik in een andere auto niet ervaar. Dus neem het maar op de koop toe.
Probeer tegenwoordig zo vaak mogelijk de cruise aan en files mijden. Toch elke keer weer 160 hangen en doortrekken tot 6500 toeren.
Probeer tegenwoordig zo vaak mogelijk de cruise aan en files mijden. Toch elke keer weer 160 hangen en doortrekken tot 6500 toeren.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zit op gemiddeld 1 op 8. Veel korte stukjes, maar als ik een lang stuk rij doet hij met vrij veel gemak 1 op 13.
Ik weet niet of het mag maar dan zou ik zeggen voor mijn auto gemiddeld (snelweg, binnendoor) 1 op 10,5.
Maar ik vind sowieso dat hij veel gebruikt voor zo'n relatief licht en klein autootje, ondanks de compressor. Ik zie zelden 400 kilometer staan als ik ga tanken.
Ik weet niet of het mag maar dan zou ik zeggen voor mijn auto gemiddeld (snelweg, binnendoor) 1 op 10,5.
Maar ik vind sowieso dat hij veel gebruikt voor zo'n relatief licht en klein autootje, ondanks de compressor. Ik zie zelden 400 kilometer staan als ik ga tanken.

- ParklanePieter
- Nieuwsgierig

Bericht
Ik was ook wel benieuwd naar verbruik van anderen. Zelf rij ik gemiddeld 7,9 l per 100 km. Dat is 1 op 12,6. Voor een Cooper JCW.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jezus..... Das wel heel erg, dat krijg ik alleen als ik hem constant vloer!Zijlboot schreef:Mijn boardcomputer geeft 18,8 l per 100 km.![]()
Ongeveer 1op 5 of 6, kortom 300km op een tank. Maar dat zijn dan wel erg leuke kilometers

- red_devil
- Bijna verslaafd

Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Hoeveel pk krijg ik er ongeveer bij als ik alleen een turbo in mijn mini cooper bouw? Weet iemand dat? Zijn er toevallig hier mensen die een mini cooper hebben met een turbo?peter schreef:Zijboot heeft dan wel een compressor EN een turbo aan boord... Daar gebeurt wel wat als ie gas geeft!!!

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors