Hallo allemaal,
ik volg al een poosje het forum. Heb altijd al een mini willen hebben, maar moest lang sparen.
Ik ben nog zoekende. Twijfel nog erg wat ik wil en wat ik ervoor over heb.
het forum vind ik fantastisch! Kan hier zoveel info vinden!
Ik wilde eerst een mini van max €15000. Is nog steeds een mooi streven, maar gezien alle verhalen over de slechte versnellingsbak ben ik erg bang een miskoop te doen.
Twijfel dus erg of ik misschien een mini van na juli 2004 moet gaan kopen of niet.
Een S zal het niet worden, dan vind ik de maandlasten te gek worden. (verzekering, wegenbelasting, benzine enz).
Mijn ideale mini zou er als volgt uitzien:
blauw (donker evt licht), zwart of rood met wit dak en witte spiegels
Panorama dak (dat vind ik zo gaaf, maar is lastig te vinden voor een leuke prijs).
evt witte velgen.
het liefst een multifunctioneel stuur, zodat ik eventueel later cruise control kan inbouwen.
Cruise control zou fijn zijn geen must.
niet volledig leer, half leer of stof is prima.
niet te hoge km stand (onder de 80000km ofzo)
Mocht iemand er nog eentje hebben ;-) bij voorkeur van na juli 2004, dan houd ik me aanbevolen ;-)
Anyway, ik blijf rustig zoeken tot ik er eentje vind die ik super vind en dan ben ik een echte minirijder! Kijk er nu al naar uit!!
Thanks voor alle info die ik hier kan vinden!
Bijna Minirijder :-)
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Suzanne,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En een verzekering voor een Sje kost niet zoveel als je denkt hoor
gr.
floris
Ps. kijk eens bij Te Koop aangeboden, daar staat de MINI Cooper van MdeRijke te koop, misschien is het wel wat voor je.
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En een verzekering voor een Sje kost niet zoveel als je denkt hoor

gr.
floris
Ps. kijk eens bij Te Koop aangeboden, daar staat de MINI Cooper van MdeRijke te koop, misschien is het wel wat voor je.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Welkom bij ons cluppie.
Probeer je niet zo af te schrikken m.b.t. de versnellingsbak perikelen, er zijn genoeg prefacelift Mini's die probleemloos rond rijden.
Probeer Spenkie eens aan te spreken, hij heeft vele Mini's te koop van jou prijs klasse.
Succes!
Ossie

Probeer je niet zo af te schrikken m.b.t. de versnellingsbak perikelen, er zijn genoeg prefacelift Mini's die probleemloos rond rijden.
Probeer Spenkie eens aan te spreken, hij heeft vele Mini's te koop van jou prijs klasse.
Succes!
Ossie
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
olla suzanne,
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten
wat ossie zegt er zijn ook genoeg pre face COOPER's zonder de problemen maarja een face is zekerder
iig veel plezier hier en succes met je zoektoch en tot meets?
Greetz BigD
p.s. er staan leuke mini's te koop in de clubshop
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten

Greetz BigD
p.s. er staan leuke mini's te koop in de clubshop

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Ik heb ook nog enkele aanbiedingen.
Wegens nieuwbouw in prijs verlaagd
Mini ONE 2001 indybleu 89.000 km Nu voor €10.250,- AIRCO
Mini Cooper Pepper 2001 rood/wit 90.000 km Nu voor € 10.900,- AIRCO
Mini Cooper Pepper 2003 velved/wit 90.000 km Nu voor € 12.500,- AIRCO+PANORAMADAK
Mini Cooper Chili 2003 zwart/metl 90.000 km Nu voor € 12.900,- AIRCO
Wij kunnen de auto geheel naar je eigen wens aankleden(zie ook mijn gallery)
En over die versnellingsbakken hoef je je niet al te druk over te maken.
Ik heb in ca 3 jr tijd er een uit elkaar gehad voor een simpel probleempje
en er zijn ook facelifts die stuk gaan.
Zie foto's of kijk op www.autospenkelink.nl
Bovengenoemde prijzen zijn aanbiedingen bij GEEN inruil
Gr Roy

Ik heb ook nog enkele aanbiedingen.
Wegens nieuwbouw in prijs verlaagd
Mini ONE 2001 indybleu 89.000 km Nu voor €10.250,- AIRCO
Mini Cooper Pepper 2001 rood/wit 90.000 km Nu voor € 10.900,- AIRCO
Mini Cooper Pepper 2003 velved/wit 90.000 km Nu voor € 12.500,- AIRCO+PANORAMADAK
Mini Cooper Chili 2003 zwart/metl 90.000 km Nu voor € 12.900,- AIRCO
Wij kunnen de auto geheel naar je eigen wens aankleden(zie ook mijn gallery)
En over die versnellingsbakken hoef je je niet al te druk over te maken.
Ik heb in ca 3 jr tijd er een uit elkaar gehad voor een simpel probleempje
en er zijn ook facelifts die stuk gaan.
Zie foto's of kijk op www.autospenkelink.nl
Bovengenoemde prijzen zijn aanbiedingen bij GEEN inruil
Gr Roy

Laatst gewijzigd door spenki op 08 sep 2008, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Suzanne1
- 4 op een rij!
Bericht
haha,
daar begint het wel op te lijken ja!
zoek wel sowieso van 2003 of 2004. mn huidige auto is aug 2000, anders ga ik er qua leeftijd niet genoeg op vooruit.
En tja tis of panoramadak en iets minder extra's... of zonder panorama (is gewoon lastiger te vinden volgens mij) en met cruise control, evt xenon, boordcomp enz... (veel extra's dus
)
Wat prijs betreft... was eerst tot 15000, maar geef liever wat meer uit en heb een luxere dan dat ik erg basic uitkom.
Heb nu bijv. airco, dat wil ik sowieso weer
jaja stel wat eisen, maar heb de tijd
daar begint het wel op te lijken ja!
zoek wel sowieso van 2003 of 2004. mn huidige auto is aug 2000, anders ga ik er qua leeftijd niet genoeg op vooruit.
En tja tis of panoramadak en iets minder extra's... of zonder panorama (is gewoon lastiger te vinden volgens mij) en met cruise control, evt xenon, boordcomp enz... (veel extra's dus

Wat prijs betreft... was eerst tot 15000, maar geef liever wat meer uit en heb een luxere dan dat ik erg basic uitkom.
Heb nu bijv. airco, dat wil ik sowieso weer

jaja stel wat eisen, maar heb de tijd

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
heey suzanne,
is dit niks voor je??:
Mini Cooper Chilli Zwart
Dit is een mini wat door een clublid te koop aangeboden wordt.
is dit niks voor je??:
Mini Cooper Chilli Zwart
Dit is een mini wat door een clublid te koop aangeboden wordt.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
! Goede keuze om voor een MINI te gaan en een facelift geeft inderdaad wel iets meer zekerheid qua versnellingsbak. Voor leuke prijzen staan er inderdaad niet erg veel Coopers te koop met airco en panoramadak. Ik zie net op Auto Trader wel een erg mooie en complete zwarte facelift Cooper staan met airco, panoramadak en cruise control. Hier de link:
Cooper 2004
Succes met je zoektocht!

Cooper 2004
Succes met je zoektocht!

- Suzanne1
- 4 op een rij!
Bericht
Hey,
heb carl een pm'tje gestuurd, ben wel even nieuwsgierig naar de inside.
Die op autotrader heb ik gezien, lees alleen heel erg slechte verhalen over het bedrijf. Wellicht dat jullie een beter beeld hebben. Maar t schijnt niet helemaal zuiver te zijn...
Dus tja. dan wordt goedkoop toch weer duurkoop. Maar hij is charming
heb carl een pm'tje gestuurd, ben wel even nieuwsgierig naar de inside.
Die op autotrader heb ik gezien, lees alleen heel erg slechte verhalen over het bedrijf. Wellicht dat jullie een beter beeld hebben. Maar t schijnt niet helemaal zuiver te zijn...
Dus tja. dan wordt goedkoop toch weer duurkoop. Maar hij is charming

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoi Suzanne,
Welkom!
Leuk weer iemand uit de regio erbij
Keuze genoeg in mini land.
Rustig zoeken dan vind je wel wat.
Ik heb een Cooper met WORKS soundkit.
Is net wat sportiever dan een gewone cooper zonder de hoge lasten van een S.
Eigenlijk wel iedeaal. Niet overdreven luxe maar wel airco, cruisecontrol MF stuur (2 spaaks), hoogteverstelling stoelen, lichtmetalen velgen 17 inch webspokes en eventueel een bleutooth carkit!
Kleur is rood met wit dak en strepen. Kijk maar op mijn website voor foto's (website)
Wat de auto leuk maakt is het bouwjaar 2005 en de kmstand van nog geen 33.000 km
ik zou alleen nog 1 jaartje door willen rijden omdat volgend jaar pas de nieuwe cabrio komt
.
Envoor 15000 wil ik hem niet kwijt. Ik heb hem nieuw gekocht en weet prcies wat er mee gebeurt is, dat is wel erg fijn.
En de auto is van mijn vrouw
Zal niet blij zijn als ik hem verkoop.
Maar als ik zeg dat er cabrio voor terug komt .......................
Wellicht zie ik je binnenkort in Eindhoven rondscheuren!
Gr Stein
Welkom!
Leuk weer iemand uit de regio erbij

Keuze genoeg in mini land.
Rustig zoeken dan vind je wel wat.
Ik heb een Cooper met WORKS soundkit.
Is net wat sportiever dan een gewone cooper zonder de hoge lasten van een S.
Eigenlijk wel iedeaal. Niet overdreven luxe maar wel airco, cruisecontrol MF stuur (2 spaaks), hoogteverstelling stoelen, lichtmetalen velgen 17 inch webspokes en eventueel een bleutooth carkit!
Kleur is rood met wit dak en strepen. Kijk maar op mijn website voor foto's (website)
Wat de auto leuk maakt is het bouwjaar 2005 en de kmstand van nog geen 33.000 km

ik zou alleen nog 1 jaartje door willen rijden omdat volgend jaar pas de nieuwe cabrio komt

Envoor 15000 wil ik hem niet kwijt. Ik heb hem nieuw gekocht en weet prcies wat er mee gebeurt is, dat is wel erg fijn.
En de auto is van mijn vrouw

Maar als ik zeg dat er cabrio voor terug komt .......................
Wellicht zie ik je binnenkort in Eindhoven rondscheuren!
Gr Stein

- MoJo & ArDa
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi Suzanne,
Vergeet vooral toch niet in Duitsland te kijken. www.mobile.de heeft er honderden te koop. Meestal zijn in Duitsland de auto's dikker aangekleed en zijn de prijzen aantrekkelijker.
Invoeren is piece of cake en de BPM is meestal eenvoudig uit te rekenen. Op internet is over het invoeren (www.rdw.nl) en berekenen van de BPM meer dan genoeg te vinden. Ergo er zijn organisaties die graag helpen tegen betaling van een fee.
Heel veel suc6 en we zien graag het resultaat
Vergeet vooral toch niet in Duitsland te kijken. www.mobile.de heeft er honderden te koop. Meestal zijn in Duitsland de auto's dikker aangekleed en zijn de prijzen aantrekkelijker.
Invoeren is piece of cake en de BPM is meestal eenvoudig uit te rekenen. Op internet is over het invoeren (www.rdw.nl) en berekenen van de BPM meer dan genoeg te vinden. Ergo er zijn organisaties die graag helpen tegen betaling van een fee.
Heel veel suc6 en we zien graag het resultaat
Onze sponsors