wat kosten die carbon spiegelkappen eigenlijk nog? krijg weer zin in carbon
smetje zijn Cooper D PW -met S bumper-
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
he he eindelijk een foto van een Coopertje met een S bumper
ziet er super uit Smetje.
Nog een paar weekjes slapen en dan komt die van mij erop
gr.
floris
Nog een paar weekjes slapen en dan komt die van mij erop
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- smetje
- Volledig MINI minded!

Bericht
dacht al dat ik jouw mini zag staan maar was niet zeker of het jij wel was. had nochtans even rondgekeken of ik niemand zag lopen.
dikke clubman ook
yep, moest nieuwe klipsen hebben die ik afgebroken had bij het veranderen van de bumper...William Blake schreef:stond jouw wagen bij Verstraeten deze middag?
dacht al dat ik jouw mini zag staan maar was niet zeker of het jij wel was. had nochtans even rondgekeken of ik niemand zag lopen.
dikke clubman ook
- smetje
- Volledig MINI minded!

Bericht
ga mijn strobo's achter de zwarte grill steken maar weet nog niet wanneer
bestel wel alvast wat reserve klipsenjbcola schreef:Ben ik effe een weekend weg!! Dikke mod alweer![]()
Ben blij dat jij nu weet hoe die bumper eraf moet, dan kan je mijn strobo's ook plaatsen
ga mijn strobo's achter de zwarte grill steken maar weet nog niet wanneer
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
ik moest er zijn omdat mijn nr plaat er af was gevlogen
dan hebben ze er eens naar gekeken, echt TOP service! ik denk dat ik daar in 't vervolg ga komen, ze zijn veel vriendelijker en ik moet alles maar 1 keer vragen ipv 4 keer bij Daeninck
ha, serieus? dan stond ik naast je bij het magazijn!smetje schreef:yep, moest nieuwe klipsen hebben die ik afgebroken had bij het veranderen van de bumper...William Blake schreef:stond jouw wagen bij Verstraeten deze middag?
dikke clubman ook
ik moest er zijn omdat mijn nr plaat er af was gevlogen
dan hebben ze er eens naar gekeken, echt TOP service! ik denk dat ik daar in 't vervolg ga komen, ze zijn veel vriendelijker en ik moet alles maar 1 keer vragen ipv 4 keer bij Daeninck
Onze sponsors