Olaf
Clubman S Pepper White
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
alvast een tip: mocht je gan bestellen, koop er dan gelijk een meegeleverde uppergril omlijsting bij!!!!
Olaf
je heb inderdaad gelijk Maaij, bumper is het probleem niet!! de bovenste gill lomhalen van de omlijsting, om daar weer de nieuwe in te bevestigen!!! dat is een ramp!! heb nu maar een zaagje gepakt, eerst met een mes gedaan!! 1 x in me been genseden, en daarna bijna het topje van me duim opgeofferd!!!Maaij schreef:Bumper is er zo af
Volgende week maar een goed bekijken
alvast een tip: mocht je gan bestellen, koop er dan gelijk een meegeleverde uppergril omlijsting bij!!!!
Olaf
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
nee het gaat om de gril zelf... al die honingraad vakjes moet je wegknippen... en dan in de omlijsting schroef je de m7 gril vast!
maar ben bijna klaar met de bovenste.. dus dan even erin passen en vast boren! dan is het grootste gebeurd, dan alleen nog even de onderste, maar daar voorzie ik geen problemen want die kunnen er gewoon in geschroefd worden...
en dan nog even langs de dokter, voor een hechting in mn duim!!
maar ben bijna klaar met de bovenste.. dus dan even erin passen en vast boren! dan is het grootste gebeurd, dan alleen nog even de onderste, maar daar voorzie ik geen problemen want die kunnen er gewoon in geschroefd worden...
en dan nog even langs de dokter, voor een hechting in mn duim!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors