welke adressen kennen jullie voor een betaalbare uitlaat op maat... zit te denken zelf iets te maken of mss laten doen als het niet de hele wereld kost...
ik zelf ken EPS... maar dat is alles behalve goedkopie

anyone an idea?!
thanks
coen
das een scherpe prijsAdegeest schreef:Coen,
Skytune in Maldegem, Belgie. Daar heb ik mijn uitlaat vandaan. Ben super tevreden. Alles is tune-able, geluid, looks etc. Hij werkt met RVS, heeft een prachtige buigbank. Tig dempers en eindstukken op voorraad. Kan enkel, dubbel, links en rechts. Ik heb 400 euro betaald (alles inclusief) vanaf de kat tot en met achter. www.skytune.com
Frank
Zo Frank dit klinkt toch wel erg aantrekkelijkAdegeest schreef:Fred,
Die gast van Skytune kan heel goed intepreteren wat jij wil. Hij heeft veel typen van dempers. Grote kamers, kleine kamers, enkele kamers, dubbele kamers, etc...grootte van middendempers etc. Ik ben 1 keer bij hem langs geweest om mijn eisen neer te leggen (meer vermogen, iets meer donkere sound, maar niet te luid bij lage toeren). Vervolgens heeft hij een systeem samengesteld een datum en een prijs afgesproken. Hij heeft het zo netjes gedaan! Ik heb zelfs 2 keer een compliment gekregen. 1 van de APK keurmeester en 1 van de Mini dealer. Bovendien kan hij voor Belgie een attest afgeven waarmee je door de keuring komt.
Frank
Onze sponsors