nog altijd niets
Beek R56/R55 Tuning
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
tov van een gewone auto, boven de 180 trok hij nog schitterend door.....
Zaterdag ga ik nog even kijken bij Ziptuning (bij ons om de hoek), misschien laat ik hem wel behandelen ( je krijgt er ook 2 jaar motorgarantie bij die bij Beek altijd nog geld kost voor 2 jaar 300,-
), over twee weken ga ik naar Beek voor een verlaging. dan zou ik hem eventueel op de bank kunnen zetten.
Kees
Vorige week hebben we met de wagen van ROMY gereden, deze had een Ziptuning (210pk en 311Nm) en hij reed subliemtirex schreef:kstja0 schreef:@tirex
idem.... maar ik denk dat ik hetzelf ben die snakt naar meer..... Ik hoop dat het wachten beloond wordt door Beek.
hoop het ook...
want geduld heb ik niet!
tov van een gewone auto, boven de 180 trok hij nog schitterend door.....
Zaterdag ga ik nog even kijken bij Ziptuning (bij ons om de hoek), misschien laat ik hem wel behandelen ( je krijgt er ook 2 jaar motorgarantie bij die bij Beek altijd nog geld kost voor 2 jaar 300,-
Kees

- TomTom
- Bijna verslaafd

Bericht
@BMW X3
ben benieuwd als ie bij beek op de bank staat. Wat betreft die garantie. De huidige tuning van de versies die wel getuned kunnen worden kost toch iets van 325 euro? + 300 garantie... is goedkoper dan Zip... lijkt mij... alleen ja..... dan moeten ze wel kunnen leveren.
ben benieuwd als ie bij beek op de bank staat. Wat betreft die garantie. De huidige tuning van de versies die wel getuned kunnen worden kost toch iets van 325 euro? + 300 garantie... is goedkoper dan Zip... lijkt mij... alleen ja..... dan moeten ze wel kunnen leveren.
The Member Formely Known As KSTJA0

- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
bestel ineens maar al een nieuwe motortirex schreef:Olaf schreef:@tirex.. ACS is het alternatief... alleen dan zou ik toch even wat meer geduld hebben... 4215 euro voor de clubman ex btw ex montage!
Olaf
voor dat geld nemen we gelijk ne Big Turbo he!!
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha.. ik wordt net gebeld door Beek, dat ik het nog niet on-line moest zetten.. nu worden ze plat gebeld!
Maar goed, ik krijg dus een belletje als ze het dus daadwerkelijk binnen hebben!!! Kan nog heel even duren! Geduld is een schone zaak
Je kan ze wel een mailtje sturen dan kom je op de wachtlijst en je krijg je vanzelf een mailtje.. www.minispeed.nl maar toch nog een paar weekjes geduld svp!
Maar goed, ik krijg dus een belletje als ze het dus daadwerkelijk binnen hebben!!! Kan nog heel even duren! Geduld is een schone zaak
Je kan ze wel een mailtje sturen dan kom je op de wachtlijst en je krijg je vanzelf een mailtje.. www.minispeed.nl maar toch nog een paar weekjes geduld svp!
Onze sponsors