M7 Racing Pitstop :)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Dank je wel

25 jun 2006, 13:57

M7 Racing schreef: PS: de GP...ja komt de 28st juli, eerst wordt deze helemaal gestript (motorisch) en opnieuw opgebouwd medio septeber is hij show klaar en gaan we hem gebruiken om shows en meeting af te gaan...toch nog wat erbij doen een zak centje !
Ga je een originele Works GP verbouwen?? :shock:
Afbeelding
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

Re: Dank je wel

25 jun 2006, 14:27

CooperS-indiblue schreef:
M7 Racing schreef: PS: de GP...ja komt de 28st juli, eerst wordt deze helemaal gestript (motorisch) en opnieuw opgebouwd medio septeber is hij show klaar en gaan we hem gebruiken om shows en meeting af te gaan...toch nog wat erbij doen een zak centje !
Ga je een originele Works GP verbouwen?? :shock:
JIP.

Een aantal onderdelen zullen we aanpassen / verbeteren ook zullen er meer carbon onderdelen op gaan komen om hem of haar nog eens 100 KG in gewicht te laten zaken.

Wij hebben een manier gevonden om de motor een kleine 2 cm te laten zakken en 1 cm verder naar achter te plaatsen, hierdoor wordt het zwarte punt van de auto ver betert.

Ook zullen we de versnellingsbak wisselen, een aan gepaste bak met een andere eind overbrenging. Wij noemen het bij ons in de werkplaats Project GT, en zullen een verslag maken gedurende de ombouw en met jullie delen.

PS: alle orginelen onderdelen gaan netjes in een seal en worden op de plak geplaatst voor de toekomst.

Groet,

M7 racing

Carlo Kuijer
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 15:18

Hmmm... vind het eigenlijk wel zonde van het gelimiteerde model. Ik heb voor de GP gekeken, maar ze waren allemaal al verkocht, dankzij het feit dat Nederland er niet echt veel krijgt.
Zou hem standaard zonder problemen van je over willen nemen!! :mrgreen:

Dan zou ik liever een normaal Sje onder handen nemen als ik jullie was. Maar goed dat ben ik.
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 15:28

Ik vind het wel stoer.. :D die wagen kan nog wel een beetje afvallen.. 100kg is een mooi streefgewicht! Ik zal ook de bestuurder op dieet zetten, scheelt ook weer. :mrgreen: Heeft breeman niet nog een GP? ergens gelezen?!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 15:29

Serieus? Mij werd een klein maandje geleden verteld dat alles op en verkocht was! Zou op zich leuk zijn als er ergens nog een is!

@M7 racing;
Is er een manier waarop ik hem uit jullie handen zou kunnen halen?
Afbeelding
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

25 jun 2006, 16:05

CooperS-indiblue schreef:Serieus? Mij werd een klein maandje geleden verteld dat alles op en verkocht was! Zou op zich leuk zijn als er ergens nog een is!

@M7 racing;
Is er een manier waarop ik hem uit jullie handen zou kunnen halen?
alles is te koop tegen de juiste prijs, aleen deze niet helaas
zoek in duitsland er zijn er nog beschikbaar, de prijzen zijn reeds opgelopen boven de 50 K euro's
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 16:12

Ja i know. Maar incl de BPM en BTW is het vanuit Duitsland al bijna niet interessant meer. Tenzij je een "goedkope" vind.

Ik ga me best doen morgen, maar vrees met grote vrezen. Mijn pa en ma zitten in Frankrijk en m'n vader zou morgen eens rondbellen naar bekende daar.... Wie niet waagt.....

Toen ik te horen kreeg ruim een maand geleden dat ie er niet meer was had ik het al opgegeven. Slechte keuze van mij en m'n vader om het op te geven.... De kans word ten slotte met de dag kleiner.
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 16:34

@ Ida: ga jij nu die 7e raceMINI besturen?? Vind je er wel een type voor :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 16:46

CooperS-indiblue schreef:Ja i know. Maar incl de BPM en BTW is het vanuit Duitsland al bijna niet interessant meer. Tenzij je een "goedkope" vind.

Ik ga me best doen morgen, maar vrees met grote vrezen. Mijn pa en ma zitten in Frankrijk en m'n vader zou morgen eens rondbellen naar bekende daar.... Wie niet waagt.....

Toen ik te horen kreeg ruim een maand geleden dat ie er niet meer was had ik het al opgegeven. Slechte keuze van mij en m'n vader om het op te geven.... De kans word ten slotte met de dag kleiner.
Als je er serieus eentje kan vinden zou ik 'm nooit meer wegdoen! Wordt een collectors item! Jij weet ook niet wat je wilt hè! Eerst een S, toen een range rover en nu weer een GP :mrgreen: Je hebt iig wel smaak :D
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 jun 2006, 16:50

Arjan schreef:@ Ida: ga jij nu die 7e raceMINI besturen?? Vind je er wel een type voor :)
Hahaha piece of cake. :() :()
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 16:53

henkietenk schreef:
CooperS-indiblue schreef:Ja i know. Maar incl de BPM en BTW is het vanuit Duitsland al bijna niet interessant meer. Tenzij je een "goedkope" vind.

Als je er serieus eentje kan vinden zou ik 'm nooit meer wegdoen! Wordt een collectors item! Jij weet ook niet wat je wilt hè! Eerst een S, toen een range rover en nu weer een GP :mrgreen: Je hebt iig wel smaak :D
Sorry, kan er niks aan doen. Ik heb m'n moeder al zover dat ik m'n MINI weer terug krijg en zij in die grote bak gaat rijden. Mis hem toch TE erg! Morgen gaat er vermoed ik weer erg veel gebeld worden!
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”