Dank je voor de uitnoding. Keileuk. Ik hoor het welgrand_cru schreef:U bent welkom om volgend jaar "the Dutch army" te versterken. Ben (mede)organisator van de openingsrit.Marjon schreef:Trouwens wat een gave foto's van 26 mrt rit. Tot meets kunnen op de foto als trio met Benno.
Hier gaat ie dan ... op het forum
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
M'n velgen zijn weer als nieuw. Alhoewel met dat takkenweer moet ie eigen wel weer onder handen genomen worden
Tot meets
Re: WELKOM
Thanks, ik vond het ook gezellig. Nog bedankt voor je tip.MiniPaul schreef:Hoi Marjon,
Welkom !
Wellicht een late reactie van mijn kant maar beter laat dan nooit![]()
Ik vond het leuk even met je gesproken te hebben bij de rit van de 8 zaligheden. Mooie MCC heb je![]()
Tot de volgende meet
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Wat is je poetsformule? Ik zie vaak van die dooie doffe PW's. rijden. Ben als de dood dat ie ook zo wordt.
Ha die Maaij,Maaij schreef:Kan nooit genoeg zijnMarjon schreef:Ja gezellie![]()
![]()
Hoe meer PW hoe beter
Wat is je poetsformule? Ik zie vaak van die dooie doffe PW's. rijden. Ben als de dood dat ie ook zo wordt.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nee, juist niet dan blijft het een aparte verschijning! Van die rode hebben we er al genoeg...Maaij schreef:Kan nooit genoeg zijnMarjon schreef:Ja gezellie![]()
![]()
Hoe meer PW hoe beter
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
@Marjon: wat betreft de BBQ, dat wil ik graag uiterlijk 16 juli weten en met hoeveel personen. Als je/jullie kom(t)(en), reageer je dan in het desbetreffende topic??? Zou het hartstikke gezellig vinden.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik zelf gebruikt Mequiars produkten. Ben er erg tevreden over maar vergeleken met andere merken misschien iets duurder.
Gewoon goed wassen (bijhouden) en regelmatig een wax beurt geven. MINI blijft dan mooi blinkenMarjon schreef:Ha die Maaij,Maaij schreef:Kan nooit genoeg zijnMarjon schreef:Ja gezellie![]()
![]()
Hoe meer PW hoe beter
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
He Mini Poeper, eigenlijk ben ik het wel met je eens. Toen ik laatst een PW in ons dorp zag rondkarren baalde ik wel.
Het unieke is eraf. Maar met een meeting vind een hele PW- flits wel super.
Mini Poeper schreef: Nee, juist niet dan blijft het een aparte verschijning! Van die rode hebben we er al genoeg...
He Mini Poeper, eigenlijk ben ik het wel met je eens. Toen ik laatst een PW in ons dorp zag rondkarren baalde ik wel.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Hoi Maaij
De catalogus ligt op de mat. Tot nu toe bijgehouden met wat basic producten van Mini uit de Antwerp-store. Ze hebben daar heuse beauty-arrangementen voor je karretje.
The real stuff is toch wel het goedje wat jij gebruikt, als ik zo op de site kijk. Dat wordt de mouwen opstropen.
De catalogus ligt op de mat. Tot nu toe bijgehouden met wat basic producten van Mini uit de Antwerp-store. Ze hebben daar heuse beauty-arrangementen voor je karretje.
The real stuff is toch wel het goedje wat jij gebruikt, als ik zo op de site kijk. Dat wordt de mouwen opstropen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wat echt goed werkt is die klei!
Had allemaal van die stippels op de achterkant van de auto, van dak tot onderin. Deze kreeg ik met gewoon wassen er niet af. Nu heb ik die klei gebruikt en hoppa alles eraf! Toen nog een wax beurtje gegeven en auto stond mooi te blinken.
Had allemaal van die stippels op de achterkant van de auto, van dak tot onderin. Deze kreeg ik met gewoon wassen er niet af. Nu heb ik die klei gebruikt en hoppa alles eraf! Toen nog een wax beurtje gegeven en auto stond mooi te blinken.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
[quote="Mini Poeper"]Wat echt goed werkt is die klei!
Ik heb al een apart Mini plankje in de garage, de klei komt er bij te staan.
Bedankt voor de tip.
Op onze kleur zie je wel alles, maar met een wekelijks beurtje heb je weer eer van je werk.
Ik heb al een apart Mini plankje in de garage, de klei komt er bij te staan.
Bedankt voor de tip.
Onze sponsors