@ Diablo, ik had in dit topic al geplaats dat de pedalen voor de R56 104 euro gaan kosten.
@ red-devil, wat mij betreft ben je helaas te laat. Als ik nu nog een setje moet bij gaan bestellen wordt het alleen maar lastiger.
Edelstalen pedalenset
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Red devil, ze komen niet van timmermanns af. Maar die kunnen ze je wellicht ook wel leveren.
Diablo, ik kan ze gewoon bestellen das geen probleem. Maar dan wil ik hiervoor ook meerdere setjes hebben. Want anders is het te omslachtig en gaat er teveel tijd in zitten om het te regelen. Ik weet het goed gemaakt. Als jij zorgt dat jij die R56 rijders aan de pedalen krijgt zal ik ze voor je bestellen
:D
Diablo, ik kan ze gewoon bestellen das geen probleem. Maar dan wil ik hiervoor ook meerdere setjes hebben. Want anders is het te omslachtig en gaat er teveel tijd in zitten om het te regelen. Ik weet het goed gemaakt. Als jij zorgt dat jij die R56 rijders aan de pedalen krijgt zal ik ze voor je bestellen

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
************************UPDATE************************
Kreeg zojuist dit mailtje binnen:
Hello!
The money is here.
I will send the package to you today afternoon.
IN ONE OF THE 14 PACKAGES ARE 2 SETS, BECAUSE ITS VERY DIFFICULT TO BOX 15 PACKAGES IN THE BIG PACKAGE.
IT IS NOTICED ON THE SMALL PACKAGE!!!
Best regards
Dus met andere woorden, ze komen er aan!!!!!!!!

Kreeg zojuist dit mailtje binnen:
Hello!
The money is here.
I will send the package to you today afternoon.
IN ONE OF THE 14 PACKAGES ARE 2 SETS, BECAUSE ITS VERY DIFFICULT TO BOX 15 PACKAGES IN THE BIG PACKAGE.
IT IS NOTICED ON THE SMALL PACKAGE!!!
Best regards
Dus met andere woorden, ze komen er aan!!!!!!!!

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
********************UPDATE********************
Dames en heren, ik mag u vol trots vermelden dat de pedalen binnen zijn!!!!
Vanmorgen rond half 9 stond er al een meneer van de post met een grote doos aan de deur.

Kon het niet laten om even snel te kijken wat er in zit. Allemaal kleinere doosjes. Het leek wel een baboesjka poppetje

Na dat ik deze open gemaakt had kwam er een handleiding en een partslist er uit met ook nog wat tekst.

Onder deze papieren zaten de pedalen verscholen!!

De kleinere pedaaltjes zaten in een zakje verpakt. En toen alles uitgepakt was zag het er zo uit!

Ze zien er goed uit! En de montage handleiding zit er bij.
De mensen die voor verzenden hebben gekozen zullen deze week ook post gaan krijgen
De rest zal het via meetings krijgen
Dames en heren, ik mag u vol trots vermelden dat de pedalen binnen zijn!!!!
Vanmorgen rond half 9 stond er al een meneer van de post met een grote doos aan de deur.

Kon het niet laten om even snel te kijken wat er in zit. Allemaal kleinere doosjes. Het leek wel een baboesjka poppetje

Na dat ik deze open gemaakt had kwam er een handleiding en een partslist er uit met ook nog wat tekst.

Onder deze papieren zaten de pedalen verscholen!!

De kleinere pedaaltjes zaten in een zakje verpakt. En toen alles uitgepakt was zag het er zo uit!

Ze zien er goed uit! En de montage handleiding zit er bij.
De mensen die voor verzenden hebben gekozen zullen deze week ook post gaan krijgen

De rest zal het via meetings krijgen

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Het onderdeel wat eventueel af kan breken zit er ook bij zo te zien.
KWIEBJE, GEWELDIG.
FAST GROUPBUY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Het onderdeel wat eventueel af kan breken zit er ook bij zo te zien.
KWIEBJE, GEWELDIG.

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MiniBeardie
- Be Mini
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors