Wie is er bekend in en om Breda en kan me helpen?
Voor een etentje voor ±20 man zoek ik een gezellig restaurant aan de zuid-oost kant van Breda
(en nee, sorry. Het is niet iets voor MINI-rijders, maar voor collega´s van mijn werk)
We zittten die dag aan de Rooseveldlaan en zoeken nu naar een leuke locatie om de dag af te sluiten.
Hoeft niet op loop afstand te zijn, iedereen komt toch al met de (lease)auto.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Wilfred
Restaurant Breda
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ken de stad Breda niet supergoed (wat is zuid? wat is west etc.) maar mijn favoriet in Breda is de Satehut. Tig soorten Sate, vers van het houtskool. Moet je natuurlijk wel van Indonesisch eten houden.
Frank
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet niet meer hoe die toko heet maar dat kan Blont je misschien nog wel vertellen. Ga daar niet naar de griek toe!!! Je krijgt er koud eten en daarna is je saus ook kokend als ze je gerecht in de magnetron hebben opgewarmd 
En de bediening is daar ook supervriendelijk
NOT hahaha
Succes met de zoektocht en er zijn toch wel genoeg leuke tentjes in breda om te eten ??

En de bediening is daar ook supervriendelijk

Succes met de zoektocht en er zijn toch wel genoeg leuke tentjes in breda om te eten ??
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
de Rooseveldlaan??? De Franklin Rooseveltlaan ken ik wel, als je die bedoelt, lekker naar het centrum rijden en daar een tentje opzoeken.
Dan is het maar net wat je zoekt, lekker causaal, dan is de satehut een prima optie. Zoek je een leuk eettentje, dan kan de Korenmaet, of Zeezicht, of Bruxelles lekker zijn. En natuurlijk hebben we ook altijd "mijn tent is top"- Flinstering (maar das naar mijn idee geen aanrader+wachtlijst), goed alternatief is "Parc" of Gong.
Succes,
marss
Dan is het maar net wat je zoekt, lekker causaal, dan is de satehut een prima optie. Zoek je een leuk eettentje, dan kan de Korenmaet, of Zeezicht, of Bruxelles lekker zijn. En natuurlijk hebben we ook altijd "mijn tent is top"- Flinstering (maar das naar mijn idee geen aanrader+wachtlijst), goed alternatief is "Parc" of Gong.
Succes,
marss
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Wilf,
Nogmaals, De satehut is echt een aanrader! Daar ga je geen spijt van krijgen.
Frank
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er lekker uit: http://www.satehut.nl/Adegeest schreef:Wilf,
Frank

- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Onze sponsors