Hier een leuk filmpje van de Volkskrant over de iPhone 3G:
http://www.vk.tv/video/1055748/vincent- ... -shit.html
Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha het mooiste is die vent - de oppergoeroe - zoals ie wel eens gekscherend wordt genoemd door ons... riep vorig jaar nog dat de iPhone de beste mobiele telefoon ooit was.... De markt lachte hem uit...
Gelukkig is ie nu tot inkeer gekomen en wakker.... De iPhone 3G is echt niet zo best... en ik geef hem groot gelijk want het zijn ook mijn ervaringen na een aantal weekjes met da ding op zak.
Heb nu een Nokia E71 en het is een fantastisch toestel... Absolute aanrader voor iedereen die veel smsjes en mail verstuurt en toch een compact toestel nodig heeft
MR
Gelukkig is ie nu tot inkeer gekomen en wakker.... De iPhone 3G is echt niet zo best... en ik geef hem groot gelijk want het zijn ook mijn ervaringen na een aantal weekjes met da ding op zak.
Heb nu een Nokia E71 en het is een fantastisch toestel... Absolute aanrader voor iedereen die veel smsjes en mail verstuurt en toch een compact toestel nodig heeft
MR
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
@ IDD
Er schijnt ergens nog een kliko te staan met een 3G erin
....
Ik heb ook een nieuwe iPhone en ik zet de 3G, als ik niet wil internetten gewoon uit. Gaat de batterij heel wat langer mee, bovendien is op het gprs netwerk de ontvangst vaak veel beter. Wel bewerkelijk, maar voor mij zijn hiermee wel de grootste irritatie punten weg. Het blijft voor mij prachtig spul (apple).
Er schijnt ergens nog een kliko te staan met een 3G erin

Ik heb ook een nieuwe iPhone en ik zet de 3G, als ik niet wil internetten gewoon uit. Gaat de batterij heel wat langer mee, bovendien is op het gprs netwerk de ontvangst vaak veel beter. Wel bewerkelijk, maar voor mij zijn hiermee wel de grootste irritatie punten weg. Het blijft voor mij prachtig spul (apple).
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen een POP3 account of mail for exchange is mogelijk maar als je geen exchange server hebt draaien of pop3 email/server kan je niet je emails op je telefoon krijgen! Ik vind het ook erg jammer dat telefoons als de E71/E90/N95 (toch zakelijke toestellen) niet via PC suite hun emails kunnen synchroniseren! Oudere zakelijke Nokia's zoals de Nokia 9500/9300i konden dat wel! Echt zwaar nadeel, daarom ga ik mijn E90 wegdoen en ga ik waarschijnlijk over naar een HTCMR schreef:Niet?.... verklaar je nader....
MR

- iDarkDesign
- Transformer
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb op dit moment ook een Nokia E90 maar hij moet terug naar Nokia, bluetooth naar de klote en alles trilt en kraakt
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors