2 x Cooper S op A1, PW Cabrio en DS Aero
- Coen
- Be Mini
Bericht
2 x Cooper S op A1, PW Cabrio en DS Aero
Een uur geleden gespot op de A1, een Pepper White Cooper S cabrio en een Dark Silver Cooper S met volgens mij een Aero kit en driving lights. Ze reden samen met elkaar...
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beetje laat, maar op vakantie verstoken van internet. Dat was ik (met WW en kids) op weg naar de boekenmarkt in Deventer. De DS S was van Annick welke we naderhand bij het stoplicht in Deventer nog even kort gesproken hebben. (De newMINIclub sticker valt op) We reden niet bewust met elkaar op, kwamen elkaar zomaar tegen.
Leuk eens gespot te zijn
Leuk eens gespot te zijn
- Coen
- Be Mini
Bericht
Mooi, weer een gespot
Jullie reden aan de andere kant van de baan dus zag het maar heel even, die NewMINIclub sticker viel mij niet op... We waren onderweg naar Rotterdam/Delft dus had je daar ook kunnen spotten 
Dit brengt het totaal op:
mini7benno
Anninck
Hans
Seppe

Dit brengt het totaal op:
mini7benno
Anninck
Hans
Seppe
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- annick
- 4 op een rij!
Bericht
gelukkig stond het stoplicht op rood en konden we ffe babbelen... tot meets!
enne benno, je moet toch ECHT aan de sticker!!
annick
beetje late reactie van mij maar beter laat dan nooit. wij waren dus ook op weg naar de deventer boekenmarkt!!! had ik geweten dat dit ook jullie 'einddoel' was, hadden een hele kleine mini meet kunnen doen op een parkeerplaatsmini7benno schreef:Beetje laat, maar op vakantie verstoken van internet. Dat was ik (met WW en kids) op weg naar de boekenmarkt in Deventer. De DS S was van Annick welke we naderhand bij het stoplicht in Deventer nog even kort gesproken hebben. (De newMINIclub sticker valt op) We reden niet bewust met elkaar op, kwamen elkaar zomaar tegen.
Leuk eens gespot te zijn

gelukkig stond het stoplicht op rood en konden we ffe babbelen... tot meets!
enne benno, je moet toch ECHT aan de sticker!!
annick
- wickedwendy
- Enthousiast
Bericht

If things don't go right....go left!
Op de PW geen sticker, geen knuffels binnen (behalve onze eigen kids), geen hoedenplankfrutsels, hangende troep aan mijn spiegel, geen zonneschermen (kinderen zetten maar een zonnebril op). Heel soms mogen de kinderen wat dingen achter de stoel in de netjes stoppen (maar nooit te lang
).
We hebben zelfs de typeaanduiding weg laten halen
Jullie snappen het zeker wel: wicked houdt niet zo van dat gedoe.

We hebben zelfs de typeaanduiding weg laten halen

Jullie snappen het zeker wel: wicked houdt niet zo van dat gedoe.

If things don't go right....go left!
Onze sponsors