Mooie witte gepoetste tanden! Ziet er cool uit.
Frank
Kamiel z'n Dark silveren Cooper S(R53)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je moet de verbreders wel meenemen als je met de veren komt want die moeten erop zitten als ie uitgelijnd wordt.
Overigens vindt Peet het niet mooi maar dat kan natuurlijk he !!
Hij wordt wel erg laag dan als je de 17-ers blijft houden he !!kamiel schreef:iedereen bedakt voor de complimentjes![]()
![]()
Moest er zelf even aan het wennen, maar het is wel erg orgineel!!! en ik denk dat het straks met verlaging en met een spoorverbreders erg dik gaat worden!!!!
en dat poetsen, tja dat komt wel goed![]()
![]()
Je moet de verbreders wel meenemen als je met de veren komt want die moeten erop zitten als ie uitgelijnd wordt.
Overigens vindt Peet het niet mooi maar dat kan natuurlijk he !!

- kamiel
- Be Mini
Bericht
Jammer dat Peet het niet mooi vind, de witte velgen
Volgens mij zijn die opbergvakjes het verschil tussen de bouwjaren 2002 en 2003??? of zou het te maken kunnen hebben met het chilli pakket wat op de mini zit??Che schreef:Ziet er goe uit ! Zijn het dan ook 18" geworden vanwege de aanstaande verlagingof ben je bij 17 gebleven ?kamiel schreef:Zo even een update![]()
![]()
Omdat mijn lieve vriendin een stoepje had geraakt met de rechter voorvelg en ook nog hierbij een band had kapotgereden, heb ik van die gelegenheid gebruimgemaakt voor een setje nieuwe velgen en een nieuwe band.
Vind het zelf een enorme verbetering zeker in combinatie met de het wit dak en witte spiegelkapjes!!
Ook is eindelijk mijn airbaglampje uit, ik had een storing sinds ik een nieuw stuur plus airbad had laten plaatsen.
Al met al, hij ziet er weer piekfijn uit en is klaar om op vakantie te gaan![]()
![]()
Na de vakantie weer een nieuwe mod die ik samen met Che ga monteren
Word dus vervolgd![]()
![]()
![]()
Ik zie nu ook dat het handschoenvakdeel links vh stuur bij jou anders is dan bij mij. Bij mij is dat net zoals het rechts ooit was een soort van plankje dat van de linkerzijde uit helemaal doorloopt tot aan de middenconsole.
Jammer dat Peet het niet mooi vind, de witte velgen

- kamiel
- Be Mini
Bericht
ik wil eerst de mini verlagen, kijken hoe dat eruit ziet en dan eventueel nog 10mm spacers monteren, teminste als dit gaat passen, heb al ergens gelezen dat het zaakje met 3cm verlaging en S-Spokes als snel kan gaan aanlopen?
Wie weet hier meer van??
Als laatste ga ik dan de mini laten uitwegen en uitlijnen (heb al een zaakje gevonden hier vlak over de grens in tongeren)
Verder heb ik nog op mijn verlanglijstje staan:
DPSM muziek systeem (misschien via de aankomende groupsbuy?)
GP intercooler
102% crankpulley inclusief nieuwe software
Works strutbrace of OMP??
beter remsetje??? als ik heel veel geld teveel heb
tja en dan denk ik dat het wel zo'n beetje klaar is???
genoeg nog te doen dus
Wie weet hier meer van??
Als laatste ga ik dan de mini laten uitwegen en uitlijnen (heb al een zaakje gevonden hier vlak over de grens in tongeren)
Verder heb ik nog op mijn verlanglijstje staan:
DPSM muziek systeem (misschien via de aankomende groupsbuy?)
GP intercooler
102% crankpulley inclusief nieuwe software
Works strutbrace of OMP??
beter remsetje??? als ik heel veel geld teveel heb

tja en dan denk ik dat het wel zo'n beetje klaar is???
genoeg nog te doen dus

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
net gebeld naar BMW hierover, ik heb nu nummer van de verantwoordelijke voor mini onderdelen. ik ga hem hierover nog contacteren.kamiel schreef: DPSM muziek systeem (misschien via de aankomende groupsbuy?)

- kamiel
- Be Mini
Bericht
Super, ik hou het topic nou in de gatenShadow_Breaker schreef:net gebeld naar BMW hierover, ik heb nu nummer van de verantwoordelijke voor mini onderdelen. ik ga hem hierover nog contacteren.kamiel schreef: DPSM muziek systeem (misschien via de aankomende groupsbuy?)

- kamiel
- Be Mini
Bericht
hi hi
, als ze ze maar niet rose spuit
Vakantie gaat naart de gorges du verdon
voor het derde jaar achterelkaar, prachtig is het daar vooral met de mini
die zal het weer flink voor de kiezen krijgen met al die bergwegen
...kijk maar uit als je hier bent....ze is erg goed met de spuitbus !!! waar gaat de vakantie naartoe ?[/quote]Che schreef:[quote="kamiel]
Jammer dat Peet het niet mooi vind, de witte velgen![]()
![]()
![]()
hi hi

Vakantie gaat naart de gorges du verdon

Laatst gewijzigd door kamiel op 14 aug 2008, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors