Naar Frankrijk met de mini ...veel plezierrrrrrrrrrrr!!!NOT!
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het heel vervelend voor jullie maar sorry dat ik het zeg, het is wel een beetje je eigen schuld. Je moet nergens maar zeker in Zuid-Frankrijk nooit spullen in je auto laten liggen.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Thanks voor alle reacties, en idd klote volk die fransen !!!!!!!
Ik kom net terug van de rabo ivm de interpolis reisverzekering.
Ik had een zelfde tas precies zo gezet achter de bank als dat hij op dat moment zo stond.
Ik wilde dat er iemand van de verzekering mee naar buiten ging kijken naar de mini om het beter uit te leggen.
Ze gingen met zijn tweeen mee kijken, en zeiden toen ze door het raampje keken, " Oh , ja erg donker idd in zo'n mini cabrio.
"Maar ja, nu staat er geen tas in" zegt ze.
Toen ik de auto opendeed en mijn stoel naar voren deed stond daar de zwarte tas!!!!!!!!!!!!!
Ehummmmmmm, wel dus
en ook zij van de verzekering zei , dat het idd, niet te zien is van buitenaf.
De stoel stond er n.l helemaal tegenaan en een zwarte handdoek erover.
Omdat het in enkele seconden nadat we waren weggelopen waren het is gebeurt kan het best zijn dat iemand ons eerst heeft zien staan, met het fotospul een eindje terug.
Dus ja, het stond niet echt in het zicht Des, zo blond zijn we ook weer niet.
Maar ja. idd wel van geleerd.
En de kofferbak is superklein om alles in te krijgen.
En als we echt lang bij de auto vandaan gingen namen we alles mee, maar ja, 1 minuut is al te lang blijkt nu.
Maar of het vergoed wordt.
......................?????????????Die van de rabo zijn het met ons eens maar de verzekering????????????
Morgen meer... denk je goed verzekerd te zijn

Ik kom net terug van de rabo ivm de interpolis reisverzekering.
Ik had een zelfde tas precies zo gezet achter de bank als dat hij op dat moment zo stond.
Ik wilde dat er iemand van de verzekering mee naar buiten ging kijken naar de mini om het beter uit te leggen.

Ze gingen met zijn tweeen mee kijken, en zeiden toen ze door het raampje keken, " Oh , ja erg donker idd in zo'n mini cabrio.
"Maar ja, nu staat er geen tas in" zegt ze.

Toen ik de auto opendeed en mijn stoel naar voren deed stond daar de zwarte tas!!!!!!!!!!!!!

Ehummmmmmm, wel dus

De stoel stond er n.l helemaal tegenaan en een zwarte handdoek erover.
Omdat het in enkele seconden nadat we waren weggelopen waren het is gebeurt kan het best zijn dat iemand ons eerst heeft zien staan, met het fotospul een eindje terug.
Dus ja, het stond niet echt in het zicht Des, zo blond zijn we ook weer niet.

En de kofferbak is superklein om alles in te krijgen.
En als we echt lang bij de auto vandaan gingen namen we alles mee, maar ja, 1 minuut is al te lang blijkt nu.
Maar of het vergoed wordt.

Morgen meer... denk je goed verzekerd te zijn

MINI...................................The best there is.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tip van de week
:
Op de inboedelverzekering is vaak een vast bedrag verzekerd voor diefstal van goederen uit je auto.
Als je de diefstalschade op de autoverzekering claimt bestaat er een grote kans dat er daaruit ook nog een vergoeding komt.
gr.
floris

Op de inboedelverzekering is vaak een vast bedrag verzekerd voor diefstal van goederen uit je auto.
Als je de diefstalschade op de autoverzekering claimt bestaat er een grote kans dat er daaruit ook nog een vergoeding komt.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Klopt ...maar alleen in Nederland.........
Toch bedankt
gr karin
Jeb, Floris klopt heb ik vanmiddag ook al over gebeld.florisvandam schreef:tip van de week:
gr.
floris
Klopt ...maar alleen in Nederland.........

Toch bedankt

gr karin
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Karretje Karretje toch
wat een naar verhaal!!
Deze welverdiende vakantie had zo leuk kunnen zijn. Wat zullen jullie je verloren hebben gevoeld. En tsja daar in Frejus heb ik heel wat keren de trap op en af gelopen omdat die lui me niet begrepen. Ik zocht toen alleen de MINI-shop.
Alle hoeken hebben ze me toen laten zien.
Dan jullie, als je echt iets nodig hebt!!!! Daar beneden bij de werkplaats staan ze je helemaal aan te kijken of dat je van een andere planeet komt. Wat hebben jullie ^&%$$%^gevoeld.
Machteloos en boos.
Ik vind het echt heel naar dat dit jullie is overkomen.
Hopelijk krijg je het een beetje voor elkaar met de verzekering. Dit zou toch te zot zijn....... heel veel succes.
Als alles is opgelost doen we een ritje Knokke hoor meis!
heel veel groetjes, PC
K*****-dealer

Deze foto heb ik nog voor je mss iets om op een dartbord te plakken..............

Deze welverdiende vakantie had zo leuk kunnen zijn. Wat zullen jullie je verloren hebben gevoeld. En tsja daar in Frejus heb ik heel wat keren de trap op en af gelopen omdat die lui me niet begrepen. Ik zocht toen alleen de MINI-shop.

Dan jullie, als je echt iets nodig hebt!!!! Daar beneden bij de werkplaats staan ze je helemaal aan te kijken of dat je van een andere planeet komt. Wat hebben jullie ^&%$$%^gevoeld.

Machteloos en boos.

Hopelijk krijg je het een beetje voor elkaar met de verzekering. Dit zou toch te zot zijn....... heel veel succes.
Als alles is opgelost doen we een ritje Knokke hoor meis!
heel veel groetjes, PC
K*****-dealer

Deze foto heb ik nog voor je mss iets om op een dartbord te plakken..............

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mocht je nog vragen hebben over de afhandeling van je huidige verzekering hoor ik graag van je.
gr.
floris
das jammer Karin had de schade toch weer iets verzachtkarretje schreef:Jeb, Floris klopt heb ik vanmiddag ook al over gebeld.florisvandam schreef:tip van de week:
gr.
floris
Klopt ...maar alleen in Nederland.........![]()
Toch bedankt![]()
gr karin

Mocht je nog vragen hebben over de afhandeling van je huidige verzekering hoor ik graag van je.
gr.
floris
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Shit
Wat shit Karin en Martin.
Het zijn ook vaak van die bendes die dit doen, meestal geen eens Fransen.
Zelf ben ik daar ook eens geweest en dagelijks hoorde je van campinggasten dit soort verhalen.
Ik ken verhalen dat ze je gewoon al een tijdje in de gaten houden en dan toeslaan als je ff denkt dat het er vertrouwd uit ziet.
Maar ook verhalen dat als je iets op de achterbank hebt liggen, b.v. een tas of camera, ze je achterruit inslaan en in het drukke verkeer op een scooter er vandoor gaan.
Natuurlijk heeft DES best gelijk, maar ja het ziet er altijd zo rustig vredig uit, je verwacht het niet.
Maar goed daar hebben jullie niks aan, laat het een waarschuwing zijn voor andere MINI broeders en zusters.
Succes met de afhandelingen.

Het zijn ook vaak van die bendes die dit doen, meestal geen eens Fransen.

Zelf ben ik daar ook eens geweest en dagelijks hoorde je van campinggasten dit soort verhalen.

Ik ken verhalen dat ze je gewoon al een tijdje in de gaten houden en dan toeslaan als je ff denkt dat het er vertrouwd uit ziet.
Maar ook verhalen dat als je iets op de achterbank hebt liggen, b.v. een tas of camera, ze je achterruit inslaan en in het drukke verkeer op een scooter er vandoor gaan.

Natuurlijk heeft DES best gelijk, maar ja het ziet er altijd zo rustig vredig uit, je verwacht het niet.
Maar goed daar hebben jullie niks aan, laat het een waarschuwing zijn voor andere MINI broeders en zusters.
Succes met de afhandelingen.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
@Bedankt floris, mischien dat ik je nog iets te vragen heb!!
@bleu lobster (wimpie) Ik ben bang dat je idd gelijk heb met je verhaal van die bendes....... jammer , verkeerde tijd , verkeerde plaats zeggen ze dan.
pfffffffffffffffffffff
@ pretty cooper, Doen we zeker eens
, ida is nu ook bij de club van de cabriotjes , gezellie 

@bleu lobster (wimpie) Ik ben bang dat je idd gelijk heb met je verhaal van die bendes....... jammer , verkeerde tijd , verkeerde plaats zeggen ze dan.

@ pretty cooper, Doen we zeker eens

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oei Karin, da's balen zeg!
Ik hoop echt voor jullie dat je nog iets van de verzekering krijgt.
Soms helpt het, als je helemaal uit je pan gaat
en roept dat je alles weghaalt bij interpolis
(lang verhaal, maar ook ivm diefstal in frankrijk en geen aangifte gedaan door omstandigheden) ..enfin, wij kregen toch de helft van de nieuwwaarde uitgekeerd.
Sterkte ermee iig.
Grtz
Karin

Ik hoop echt voor jullie dat je nog iets van de verzekering krijgt.
Soms helpt het, als je helemaal uit je pan gaat

Sterkte ermee iig.
Grtz
Karin
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
@turbootje,Ik heb idd. gezegd dat ik dan met alles weg zou gaan , dat dit geen stijl is enz.......
Maar ze zeiden gewoon , "Ja, hoor ik kan de verzekering per direct opzeggen.
Gek wordt je ervan...............zo.n groot bedrijf interpolis en dan geen beetje medewerking.
Zelfs mijn telefoonkosten van al het hangen en wachten bij interpolis wordt niet vergoed.
Maar ze zijn nog niet klaar met me, vanmiddag naar andere bank (grotere) die me beter kennen.
Yeb, gisteren was ik zo rood als een tomaat bij die Rabobank van woede.Blont-007 schreef:Dus je krijgt niks van de verzekering terug ?

@turbootje,Ik heb idd. gezegd dat ik dan met alles weg zou gaan , dat dit geen stijl is enz.......
Gek wordt je ervan...............zo.n groot bedrijf interpolis en dan geen beetje medewerking.
Zelfs mijn telefoonkosten van al het hangen en wachten bij interpolis wordt niet vergoed.
Maar ze zijn nog niet klaar met me, vanmiddag naar andere bank (grotere) die me beter kennen.

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
geen verzekering bij floris? je kan hem altijd vragen wat een autoverzekering bij hem zal kosten.karretje schreef:Yeb, gisteren was ik zo rood als een tomaat bij die Rabobank van woede.Blont-007 schreef:Dus je krijgt niks van de verzekering terug ?![]()
Maar ze zijn nog niet klaar met me, vanmiddag naar andere bank (grotere) die me beter kennen.![]()
![]()
![]()
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
bedankt he vriend
Shadow_Breaker schreef:geen verzekering bij floris? je kan hem altijd vragen wat een autoverzekering bij hem zal kosten.karretje schreef:Yeb, gisteren was ik zo rood als een tomaat bij die Rabobank van woede.Blont-007 schreef:Dus je krijgt niks van de verzekering terug ?![]()
Maar ze zijn nog niet klaar met me, vanmiddag naar andere bank (grotere) die me beter kennen.![]()
![]()
![]()

Onze sponsors