Wat is het toch geweldig met je mini door de georges de verdon, iedere dag op pad , langs de kust scheuren alles was goed tot...............................................................................................................

We gingen langs de kustlijn naar St.Tropez en wilden door tot Toulon.
Nog ff een tussenstop aan een mooi standje onderweg.

We parkeerde de mini en liepen naar het strand zo'n 150 mtr .
We staan er een minuut en .................... ik hoor een alarm

We zijn er een kleine 5 minuten geweest en lopen terug.
Bij de mini aangekomen zegt Martin , "heey dat lijkt jou bandje van je video wel wat hier op de grond ligt

We staan bij ons minike en de schik slaat toe " HET RAAM AAN DE BESTUURDERS KANT IS INGESLAGEN" !!!!!!!!!!!!!!!!!
Overal glas................. SHIT ... het was dus WEL ons alarm.....

INGEBROKEN dus..................... Oh nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al Martin zijn fotospul......................... mijn tas.............................. alles... hoe kan dit nou???
Voor 5 min kijken aan het strand.

Nou ik hoef verder niet te vertellen dat dit de vakantie flink heeft verpest.
We hadden er zo'n zin in.
Gendarmerie toe , een ramp in het Frans , niemand kan een beetje engels.

Het was dus vrijdag 1 augustus er wordt in het weekend niks gedaan van een nieuwe ruit erin.
Naar Fresjus naar de minigarage, Nou daar sturen ze je van het kastje naar de muur, niet te doen.
Pas op dinsdag avond is er een nieuw raam ingegaan. 4 dagen naar de k**** want je kan nergens stoppen zonder raam, tenminste dat durfde we niet meer.

Het verhaal zou nog veel langer kunnen zijn want afgelopen vrijdag wordt nog ff de button eraf gejat

En kregen we een fles wijn van iemand en die is in de mini ontploft...........bodem eruit.
Dus als we worden aangehouden en ze vragen "Heeft u gedronken'"??? Dan geloofd niemand als ik "Nee" zeg

Wat een drankorgel die mini, ik werd me daar misselijk tijdens het rijden , steeds die wijnlucht in de vroege ochtend.

Vandaag flink gepoests en het is er ver uit.
Een heel verhaal maar dat is het ook, en we zijn nog niet klaar met de verzekering dat heb ik al gemerkt.
Als ik dat tuig te pakken zou krijgen

Politie is geariveerd!!!
Over de volgende vakantie moet ik nog heeeeeeeeeeeeeel lang nadenken..mischien toch beter een oud brakkie.........