Naar Frankrijk met de mini ...veel plezierrrrrrrrrrrr!!!NOT!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Naar Frankrijk met de mini ...veel plezierrrrrrrrrrrr!!!NOT!

11 aug 2008, 22:56

Maanden naar uitgekeken, toeren door Frankrijk met de cabrio heerlijk.......................................

Wat is het toch geweldig met je mini door de georges de verdon, iedere dag op pad , langs de kust scheuren alles was goed tot............................................................................................................... :roll: :roll:

We gingen langs de kustlijn naar St.Tropez en wilden door tot Toulon.
Nog ff een tussenstop aan een mooi standje onderweg. :P

We parkeerde de mini en liepen naar het strand zo'n 150 mtr .
We staan er een minuut en .................... ik hoor een alarm :roll: :shock: :? :| lijkt wel zo'n alarm als mijn mini............... :shock: Maar nee..................... :s

We zijn er een kleine 5 minuten geweest en lopen terug.
Bij de mini aangekomen zegt Martin , "heey dat lijkt jou bandje van je video wel wat hier op de grond ligt :?

We staan bij ons minike en de schik slaat toe " HET RAAM AAN DE BESTUURDERS KANT IS INGESLAGEN" !!!!!!!!!!!!!!!!!

Overal glas................. SHIT ... het was dus WEL ons alarm..... :shock :shock

INGEBROKEN dus..................... Oh nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al Martin zijn fotospul......................... mijn tas.............................. alles... hoe kan dit nou???
Voor 5 min kijken aan het strand. :'(

Nou ik hoef verder niet te vertellen dat dit de vakantie flink heeft verpest.
We hadden er zo'n zin in.
Gendarmerie toe , een ramp in het Frans , niemand kan een beetje engels. :shock:
Het was dus vrijdag 1 augustus er wordt in het weekend niks gedaan van een nieuwe ruit erin.
Naar Fresjus naar de minigarage, Nou daar sturen ze je van het kastje naar de muur, niet te doen.
Pas op dinsdag avond is er een nieuw raam ingegaan. 4 dagen naar de k**** want je kan nergens stoppen zonder raam, tenminste dat durfde we niet meer. :? :(

Het verhaal zou nog veel langer kunnen zijn want afgelopen vrijdag wordt nog ff de button eraf gejat :evil:
En kregen we een fles wijn van iemand en die is in de mini ontploft...........bodem eruit.
Dus als we worden aangehouden en ze vragen "Heeft u gedronken'"??? Dan geloofd niemand als ik "Nee" zeg :wink:
Wat een drankorgel die mini, ik werd me daar misselijk tijdens het rijden , steeds die wijnlucht in de vroege ochtend. :mrgreen:

Vandaag flink gepoests en het is er ver uit.

Een heel verhaal maar dat is het ook, en we zijn nog niet klaar met de verzekering dat heb ik al gemerkt.
Als ik dat tuig te pakken zou krijgen :klap ze weten niet wat ze iemand aandoen , die lekker op vakantie is :cry:
Afbeelding
Politie is geariveerd!!!

Over de volgende vakantie moet ik nog heeeeeeeeeeeeeel lang nadenken..mischien toch beter een oud brakkie.........
Laatst gewijzigd door karretje op 11 aug 2008, 23:40, 4 keer totaal gewijzigd.
MINI...................................The best there is.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 aug 2008, 22:58

Jammer dat zo je vakantie in het water is gevallen zeg!!!
Sterkte met de afhandeling 8)
Kees en Annet
Racende reporter

12 aug 2008, 00:08

Helaas is dit niet mini gerelateerd.
Ook hier in Nederland slaan ze je raam in als ze denken :s :evil: dat er wat te halen valt.
In ieder geval succes met de afwikkeling.
En fransen deugen echt niet. Wij hebben een keer een klapband gehad,(terugreis) en van de BMW dealer moesten we maar een nachtje in een hotel. Die eikels wilden ook gewoon niet helpen.
Annet
Afbeelding
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 aug 2008, 00:29

Ahh mann, echt geloof me, ik baal mee voor jullie! Ik heb dus een flinke maand geleden iets verderop in Cannes bij de BMW garage gestaan en ook sindsdien een gruwelijke hekel aan 'den fransözischen mentaliteit' gekregen! Hoop dat jullie dit alles snel achter jullie kunnen laten!!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 aug 2008, 00:49

Heel jammer dat het zo gelopen is, echt balen.
Hopen dat de verzekering over de brug komt en de 'gemiste' vakantie dubbel en dwars inhalen!.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

12 aug 2008, 07:47

Jeetje Karin, wat een gedoe zeg! :( Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar idd. niet vrolijk van word op je vakantie. De Mini dealer in Fréjus ken ik ook, tis daar gewoon veel te groot, te veel dealers in een huis.
Errug jammer dat die sjagerijnige Fransen :evil: want ook ik vind ze echt
niet leuk je vakantie zo hebben verziekt! Iiig hoop ik dat de schade snel
word opgelost en daarna gaan we samen met onze cabbies naar een plekje waar ze er wel van afblijven! :D
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2008, 08:13

Mooi land he Frankrijk alleen.....

Brings back memories. We hebben het ook een keer meegemaakt dat ze op vakantie binnen 2 min nadat je bent gestopt in je auto zitten :evil:

Die spullen zijn niet zo erg maar het hele gedoe er omheen en het feit dat enkele welverdiende vakantie dagen er mee kwijt bent!!!!

Succes met de afhandeling en als tip zou ik willen meegeven om je auto ook grondig te (laten) reinigen. Die glasspilnters vind je overal en nog lange tijd terug. Mochten ze het bij inruil tegenkomen zullen ze niet gelijk aan inbraak denken maar eerder aan schade natuurlijk.
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2008, 08:22

k*t zeg :mad:
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 aug 2008, 10:48

:evil:
Mooi land dat Frakrijk.
Alleen jammer dat de Fransen er wonen >)
Niet eens een beetje negels praten en mensen helpen.
Wat een watjes zeg.
En die kolere lijer die je raam in heeft geslagen moeten ze meteen het raijn in kieperen :mad:

Heel veel suc6 ermee in elk geval :wink:
Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 aug 2008, 11:04

Jeetje Karin & Martin, wat een verhaal!! :shock: Ik kan me voorstellen dat jullie er goed ziek van zijn. Wij hebben over een paar weken ook een lang weekend Frankrijk (met de MINI) voor de boeg. Ik mag duimen dat er niks gebeurt als ik dit zo lees :?
In ieder geval heel veel strerkte met de verdere afhandeling.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2008, 11:50

Jammer dat het je moest overkomen, maar als je in een "vreemd" land komt en er de taal ook geen klein beetje machtig bent, sta je daar als grote sukkelaar. En dat heb jij aan de lijve ontdekt :). Alleen weer lekker flut* heel die afhandeling, succes :wink:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 aug 2008, 11:52

Wow Karin dat is effe klote zeg, heel de vakantie in duigen gevallen door een ruitje :evil:

En sluit me bij Ida aan hoor, wat een klote volk zijn die fransen zeg, arogant k.t volk.
Heb er 6 maanden gewerkt maar ben blij dat ik daar weg kon zeg, trouwens het vreten is ook smerig :evil:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2008, 12:01

Weg blijven daar, warm stink land, rot volk en smerig eten (niet mijn smaak).
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2008, 12:07

De franse keuken staat nochtans bekend als zijnde kwalitatief en erg lekker :wink:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2008, 12:44

Een vakantie uit de hel... :evil: Wat ontzettend k**** zeg. Dat glas kom je over 2 jaar met schoonmaken nog tegen... En z'n mooie cameraspullen meegenomen, doodzonde zeg.

Nou ja, hopen dat de 'volgende keer' beter is. Sterkte verder.
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”