Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Hiep Hiep Hoeraaaa!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
uit de email van vandaag geplukt:

Deze week: Gratis BBQ-boek t.w.v. 9.99 euro
De geur van geroosterd vlees en gegrilde groenten is onweerstaanbaar. Vlees, vis of vegetarisch: op de BBQ zijn de mogelijkheden onbeperkt. En als u nu tussen 11 en 23 augustus boodschappen laat bezorgen, krijgt u het Albert Heijn BBQ-boek 'Variatie op het vuur' t.w.v. 9.99 euro gratis.* Plaats uw bestelling, klik op 'naar de kassa' en vul de actiecode BOEK08371 in. Dan bezorgen we het BBQ-boek samen met uw bestelling bij u thuis. Bestel snel, want OP=OP.
* Maximaal 1 gratis BBQ-boek per adres.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
iedereen nogmaals bedankt voor alle felicitaties, ik mag me als gelukkig man prijzen met jullie als MINI vrienden
gr.
floris
@ Marcel, moet ik hem zelf bestellen of krijg ik hem voor m'n verjaardag van jouw
gr.
floris
@ Marcel, moet ik hem zelf bestellen of krijg ik hem voor m'n verjaardag van jouw
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dick van harte man, maak er een leuke dag van
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors