binnenkort nieuwe velgen
WB's Cooper S Clubman R55
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De 113 op nen hot chocolate blijft toch heeel mooi...
Eerst was ik niet voor de velg te vinden, maar hoe meer ik ernaar kijk hoe mooier hij wordt...
Verlaagd én onder een CS zullen ze nog meer tot uiting komen denk ik!

Eerst was ik niet voor de velg te vinden, maar hoe meer ik ernaar kijk hoe mooier hij wordt...
Verlaagd én onder een CS zullen ze nog meer tot uiting komen denk ik!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
die zijn wel knap maar ik heb graag wat diepte, ik vind ze een beetje te 'vlak' als staan ze beeldig onder die clubman
ik zie wel hoe het staat als ze gemonteerd zijn, nu nog even wachten
ik zie wel hoe het staat als ze gemonteerd zijn, nu nog even wachten
- William Blake
- Bijna verslaafd

- William Blake
- Bijna verslaafd

- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
wat is het breedste dat je kan gaan? banden en kas moeten echt op 1 lijn staan
H&R is wel topkwaliteit, die leveren ook de officiële spacers aan Porsche dacht ik
H&R is wel topkwaliteit, die leveren ook de officiële spacers aan Porsche dacht ik
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
Beek is ver van mijne deur ze maat
ik zal gewoon doen zoals coendek? ik vond zijn cooper met spacers en veren al super staan
ik zal gewoon doen zoals coendek? ik vond zijn cooper met spacers en veren al super staan
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
www.biesheuvel.nl en dan ffies mailen naar ze voor spacers voor de R56.. kosten 1/4de ofzo van de spacers van Beek en zijn net zo goed.. heb ze al op tientalle auto's gehad!! 
Coen
Coen
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
thx Coen!
ziezo, even gemaild voor 16mm spacers rondom met centreerringcoendek schreef:www.biesheuvel.nl en dan ffies mailen naar ze voor spacers voor de R56.. kosten 1/4de ofzo van de spacers van Beek en zijn net zo goed.. heb ze al op tientalle auto's gehad!!
Coen
thx Coen!
Onze sponsors