Zoveelste Boost vraag !!!

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Zoveelste Boost vraag !!!

09 aug 2008, 21:40

Heb een hoop topics doorgespit mbt dit onderwerp omdat ik er niet wijs uit werd en ik een mutekabelset wil bestellen om mijn BT Nokia carkit op het Mini systeem aan te kunnen sluiten.
Kwam vandaag pas tot de ontdekking dat de cassettespeler ook Boost kan zijn........ en ik heb een boekje erbij waar dat op de kaft staat.

Zou iegenlijk wel graag bevestiging hiervan willen hebben. Als het namelijk een Boost is heb ik ook niet perse meer een CD speler nodig vanwege de wisselaar die ik er al in heb. Hoogstens ooit een facelift model vanwege het tekstgedeelte.

Kan iemand aan de hand vd foto's zeggen of dit idd een Boost apparaat is en hier dus oko de aux aansluiting en de carkit op aangesloten kan worden ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil dus DIT setje kopen
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 aug 2008, 23:17

Dit is zeker een boost radio, maar ik weet niet zeker of het gaat lukken, ik heb vorige week geprobeerd om een aux kabel te maken, maar het is me niet gelukt om het werkend te krijgen. Ik zou eerst zo een DIY kabel maken om te kijken of het wil werken, zie dit topic
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2008, 23:19

quattro heeft ook zo'n soort radio en die heeft er geloof ik nog een wisselaar bij zitten. Hij had ook een aux kabeltje maar bij hem werkte het ook niet. Dus daar kan het ook aan liggen.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2008, 23:24

kwiebje schreef:quattro heeft ook zo'n soort radio en die heeft er geloof ik nog een wisselaar bij zitten. Hij had ook een aux kabeltje maar bij hem werkte het ook niet. Dus daar kan het ook aan liggen.

Nee Stefan heeft een cd speler maar wrschijnlijk ook pre facelift model......anywayz...het gaat me in eerste instantie om de carkit en heb zojuist dus de mutekit besteld.
Mocht die niet werken kan ik altijd nog naar een faceliftmodel radio op zoek maar denk dat ik dan sowieso Icelink ga gebruiken.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2008, 23:26

Heb zelf ook de icelink en dat werkt gewoon fantastisch. Kost wel wat meer maar werkt probleemloos. 8)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2008, 23:28

kwiebje schreef:Heb zelf ook de icelink en dat werkt gewoon fantastisch. Kost wel wat meer maar werkt probleemloos. 8)
...say no more and time will tell.....

nu nog een paar mooie pedaalkes voor uwen fiets he Bas !!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2008, 23:58

Wellicht biedt realoem antwoord op het probleempje waarom sommige radio's het wel en sommige niet met de aux doen.

Ik zie bij vrijwel alle radio's dat er vanaf mrt 2003 een typenummer beeindigd wordt en men overstapt op een nieuw typenummer.

De mijne is bijvoorbeeld 65126918529 en wordt gestopt in mrt 2003 daarna gaat men verder met de 65126923504 dus grote kans dat bij mij een aux kabeltje ook niet zal werken.

Vreemd genoeg herkent realoem een aantal typenummers van radios die ik van Ebay intype helemaal niet dus wat ik daarvan moet denken ???
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2008, 00:15

Realoem werkt zoiezo niet handig met typenummers van bepaalde onderdelen. Of wij gebruiken het niet goed, dat kan natuurlijk ook ;)
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

10 aug 2008, 12:10

Moi Che,

Zelf heb ik een Boost/CD en een Parrot-Carkit met mute. Deze mute heb ik aangesloten op pin 10 van block A, volgens mij bij jou nog niet aangesloten. Als je daar je mute op aansluit moet het werken.
Hier nog een tekening met aansluitingen:

Afbeelding

Wat betreft de aux heb ik geen idee, zou de DIY aux kabel proberen -> link van marcelclemens.
Afbeelding
lassekjus
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 aug 2008, 14:13

Waarom niet IO play aanschaffen?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 aug 2008, 14:20

Kim Cooper schreef:Moi Che,

Zelf heb ik een Boost/CD en een Parrot-Carkit met mute. Deze mute heb ik aangesloten op pin 10 van block A, volgens mij bij jou nog niet aangesloten. Als je daar je mute op aansluit moet het werken.
Hier nog een tekening met aansluitingen:

Afbeelding

Wat betreft de aux heb ik geen idee, zou de DIY aux kabel proberen -> link van marcelclemens.
Thanks for da info Kim, heb het plaatje opgeslagen maar als het goed is hoef ik de kit van Ministuff alleen maar tussen de radio en de nokia carkit te zetten en alles moet werken. Hij is helemaal plug en play dus geen gezeul met stekkers omzetten etc.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 aug 2008, 14:20

lassekjus schreef:Waarom niet IO play aanschaffen?
Leg uit want zo'n grote audiofiel ben ik nou ook weer niet !!

Terug naar “Interieur en audio”