Florisvandam's MINI Cooper (nwe pics S spoiler pag. 31!!!)
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
nou ik weet niet hoe het weer in Groningen is maar ben ik in 10 minuten tot op het bot zeiknat
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
dat is het toch wel waard zeker???florisvandam schreef:nou ik weet niet hoe het weer in Groningen is maar ben ik in 10 minuten tot op het bot zeiknat![]()
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zo wat heb ik toch weer een hoop voor jullie over zeg
, weer en wind getrotseerd voor een paar spiegelkapjes
nou het resultaat mag er wezen vind ik zelf, check maar

gr.
floris
nou het resultaat mag er wezen vind ik zelf, check maar

gr.
floris
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Geen dank.. Ze staan echt top.. Tip, checkerd ventieldopjes mischien... hihihiflorisvandam schreef:zo de spiegelkappen zijn geroggeld, na de zomer komen ze erop.
bedankt he Linda![]()
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
was het zeker waard Ivo, nu het checkerd thema maar een beetje uitbreiden
@ linda, ventieldopjes is een optie, nu eerst de bankrekening weer een beetje aanzuiveren want gaat hard zo
gr.
floris
@ linda, ventieldopjes is een optie, nu eerst de bankrekening weer een beetje aanzuiveren want gaat hard zo
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
het is zulk slecht weer hier dat ik dacht dat de zomer al voorbij wasMaVaEe schreef:Aah ze zitten er na de zomer op?florisvandam schreef:zo de spiegelkappen zijn geroggeld, na de zomer komen ze erop.
bedankt he Linda![]()
gr.
floris
gr.
floris
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nu nog even een badgehouder en checkerd magneetje op de kop tikken en dan is het checkerd verhaal klaar
gr.
floris
dak staat al in de planning en zal het eerste weekend van september geplaatst gaan worden.inim schreef:Mooi geworden met die kappen , en wat betreft je dak ga ik met coendek mee !!!!
Nu nog even een badgehouder en checkerd magneetje op de kop tikken en dan is het checkerd verhaal klaar
gr.
floris
Onze sponsors