LOOOOOL, kies ik nu een goei moment om een meetingtje te organiserenBigD schreef:Mensen houdt er wel effe rekening mee dat de noordelijk rondweg in breda en dat is waar de mac aan ligt deze week nog de asfalt wordt vevangenen de stoplichten waar je rechts moet kan je nu niet komen. Ik zal effe proberen er achter te komen of je er donderdag wel kan komen
maar ik ben er iig wel
![]()
Greetz BigD
Donderdag 7/08/2008 20.00u
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Ja maandag een half uur rondjes gereden om bij mijn werk te komen
Maar je kan op het industrieterrein komen via de ingang bij het NAC stadion. Ik zal even kijken hoe die straat heet en dan post ik het wel op het forum hiero. We kunnen dan bv. daar meeten en als iedereen er is een bosvruchten Cornetto bij de Mac gaan halen.

Maar je kan op het industrieterrein komen via de ingang bij het NAC stadion. Ik zal even kijken hoe die straat heet en dan post ik het wel op het forum hiero. We kunnen dan bv. daar meeten en als iedereen er is een bosvruchten Cornetto bij de Mac gaan halen.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Als je al een half uur extra rondje gaat rijden.
Ziet er trouwens erg goed die cabrio. Nu nog een paar lekkere zonnige dagen.
Annet
Ik zie al dat de cabrio goed bevalt.Blont-007 schreef:Ja maandag een half uur rondjes gereden om bij mijn werk te komen![]()
Maar je kan op het industrieterrein komen via de ingang bij het NAC stadion. Ik zal even kijken hoe die straat heet en dan post ik het wel op het forum hiero. We kunnen dan bv. daar meeten en als iedereen er is een bosvruchten Cornetto bij de Mac gaan halen.![]()
Als je al een half uur extra rondje gaat rijden.
Ziet er trouwens erg goed die cabrio. Nu nog een paar lekkere zonnige dagen.
Annet

- Peter Visser
- Enthousiast

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
of heb je hier een attest van???
grz
jurgen, vraagje wat doe jij met de controle ivm jouw milltek?Jurgen schreef:Ik kan natuurlijk niet ontbreken![]()
Ik kom weer rechtstreeks vant werk
of heb je hier een attest van???
grz
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
spijtig, maar er zullen er zeker nog komen 
zoniet organiseer er zelf 1tje wanneer je zeker kan, dan ben je al zeker dat je er zal zijn
zoniet organiseer er zelf 1tje wanneer je zeker kan, dan ben je al zeker dat je er zal zijn
- SylM
- One wheel wonder

Bericht
Gr. Syl
haha, dat is goed, gezellig. Tegen die tijd heb ik in ieder geval wel 2 nieuwe modsShadow_Breaker schreef:spijtig, maar er zullen er zeker nog komen
Gr. Syl
Onze sponsors