hoe krijgt één dat?Berthil schreef:Also hier geht der Übersetzung ganz falsch
Zu viel einzelne Worte sind zu wörtlich übersetzt wodurch die Einheit verloren gegangen ist.
Ist doch aber erster Klasse du versuchst das
MTH
- Mini S 255
- One wheel wonder

- Contacteer:
Bericht
Gr. Oliver
www.ollismini.de
www.ollismini.de
- Mini S 255
- One wheel wonder

- Contacteer:
Bericht
De Vertaling maakt de Computer.snans schreef:oh help !! die vertaling
Gr. Oliver
www.ollismini.de
www.ollismini.de
- MTH Nederland
- Leerling Mini lid

Bericht
MTH is inderdaad helemaal gereorganiseerd, alles loopt nu via de officiele lokale dealers, Volker werkt inderdaad niet meer bij MTH, dus voor vragen en updates kun je bij ons terecht via [email protected]
JS Tuning nu ook voor BMW, Audi, en VW tuning
JS Tuning nu ook voor BMW, Audi, en VW tuning
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Daar zijn ze dan eindelijk de gave JStuning MINI's!
wat heb ik tijdens Strahlung Pur IV lopen geilen op die mooie bakkies van jullie.
iDD...... tijdens de eerste beurt ook meteen een startknop aan laten brengen
wat heb ik tijdens Strahlung Pur IV lopen geilen op die mooie bakkies van jullie.
iDD...... tijdens de eerste beurt ook meteen een startknop aan laten brengen
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Misschien een mooi moment om even te vermelden dat er een alternatief is voor MTH in de vorm van www.minipowerprog.com
Realistischer vermogenswinst, goedkoper, inclusief interface en software. Geen gedoe met een dealer die alleenrecht heeft in Nederland. Kitje bestellen, met behulp van de software je MINI profiel samenstellen (luchtfilter etc.), opsturen via de software. Even daarna heb je je aangepaste software thuis welke je met de meegeleverde interface en je laptop op je MINI kan zetten. Verander je wat aan je MINI, dan krijg je het eerste jaar gratis updates. Coolneweurope is bezig dealer te worden voor het geval je dit liever niet zelf doet.
Als iemand al ervaring heeft met minipowerprog horen we dat natuurlijk graag.
Realistischer vermogenswinst, goedkoper, inclusief interface en software. Geen gedoe met een dealer die alleenrecht heeft in Nederland. Kitje bestellen, met behulp van de software je MINI profiel samenstellen (luchtfilter etc.), opsturen via de software. Even daarna heb je je aangepaste software thuis welke je met de meegeleverde interface en je laptop op je MINI kan zetten. Verander je wat aan je MINI, dan krijg je het eerste jaar gratis updates. Coolneweurope is bezig dealer te worden voor het geval je dit liever niet zelf doet.
Als iemand al ervaring heeft met minipowerprog horen we dat natuurlijk graag.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor wie graag direct contact op wil nemen met MTH stuurt het beste een e-mailtje naar Darren op [email protected], Volker is niet meer bij MTH.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Email adres doet het niet. Ook andere email adressen geprobeert zonder resultaatBerthil schreef:Voor wie graag direct contact op wil nemen met MTH stuurt het beste een e-mailtje naar Darren op [email protected], Volker is niet meer bij MTH.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben heel benieuwd wat Zijlboot zijn ervaring gaat worden bij Carly. Aangezien ik er tegenover werk ga ik de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten houden.
Wellicht brengen we onze S met milltek spruitstuk daar dan ook wel voor 'op maat' tuning.
Wellicht brengen we onze S met milltek spruitstuk daar dan ook wel voor 'op maat' tuning.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
JS heeft de bestanden onlangs ook naar Robertmeer gestuurd, waarom jij de bestanden dan niet mag hebben?Maaij schreef:Ik heb/had het al gehad met JS. Ik ga er in ieder geval NIET meer langs. Of ze sturen me mijn file anders heb ik maar pech gehad.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors